علت عدم پرداخت بدهی 36 میلیاردی دولت به قرارگاه خاتم چیست؟-راهبرد معاصر

علت عدم پرداخت بدهی 36 میلیاردی دولت به قرارگاه خاتم چیست؟

نماینده مجلس شورای اسلامی، از بدهی ۳۶ هزار میلیاردی دولت به قرارگاه خاتم خبر داد و گفت: متأسفانه دولت کم لطفی می‌کند و تاکنون این بدهی را پرداخت نکرده است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 February 22
کد خبر: ۵۲۸۴

به گزارش راهبرد معاصر ، سید جواد حسینی کیا ، با بیان اینکه سپاه پاسداران صرفا به امنیت مردم بدون نگاه به مسائل قومیتی و قبیله ای توجه دارد،گفت: آرمان سپاه، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و از هیچ تلاشی برای تحقق این آرمان خود فروگذار نمی کند.

 

وی افزود: اقدامات نیروهای سپاه پاسداران بسیار وسیع است و صرفاً بخشی از آن دفاع از مرز است و آنان در همه عرصه ها چون کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان حضور فعالی دارند.

 

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس تأکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تمام توان خود را برای دفاع از مرزهای جغرافیایی و عقیدتی کشور به کار می گیرد اما با وجود این، متأسفانه ناجوانمردانه ترین تخریب ها و توهین ها به نیروهای سپاه نسبت داده می شود.

 

حسینی کیا با بیان این که سپاه پاسداران همواره حامی و حافظ این مرز و بوم بوده است، تصریح کرد: متأسفانه یک نوع نگاه منفی به بودجه دفاعی وجود دارد در حالی که افرادی که چنین دیدگاهی را دارند، حتی تحمل ندارند که یک شب امنیت نداشته باشند و نگاه منفی شان به عرصه های دفاعی کشور حاکی از آن است که یا امنیت را درک نکرده اند و یا آنکه نگاه غرض ورزانه ای به این بخش ها دارند.

 

وی با تأکید بر اینکه دولت باید برای ارتقاء بودجه دفاعی کمک کند، خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حدود ۳۶ هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد و دولت این بدهی را نمی دهد و این مسئله کم لطفی دولت را نشان می دهد و باید از لحاظ بودجه ای به بخش های دفاعی کشور کمک بیشتری کند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده