آیت الله سیستانی در دیدار با آیت الله جوادی آملی: نگاه ما به حوزه علمیه قم، هیچ تفاوتی با نگاه‌مان به حوزه نجف ندارد سرلشکر باقری: ممکن است دشمنان آغازگر یک درگیری باشند، اما پایان درگیری، زمان و مکان درگیری را ایران مشخص خواهد کرد پزشکیان: ایران و ازبکستان پاره‌های یک پیکرند سخنگوی دولت: سفر رئیس‌جمهور روسیه به ایران در دستور کار است پزشکیان: مهم‌ترین مشکل در محیط زیست نبود برنامه جامع است بازدید سرلشکر باقری از کارخانه‌های نیروی دریایی ارتش در بندرعباس ظریف: اگر توافق نشود، مقصرش طرف آمریکایی است پزشکیان: در مذاکره جدی و به‌دنبال توافق هستیم، اما کنارگذاشتن تأسیسات هسته‌ای قابل‌قبول نیست بررسی تنش هند و پاکستان و حادثه بندر رجایی در کمیسیون امنیت ملی سرلشکر باقری: نیرو‌های مسلح برای هر شرایطی آمادگی کامل دارند اراذل و اوباش در لیست قرمز مجلس «مدنی‌زاده»، گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت اقتصاد شد واکنش ولایتی به برنامه آمریکا برای تغییر نام خلیج فارس پنجشنبه در کدام استان‌ها تعطیل شد؟ سخنگوی دولت: «خلیج فارس» فقط یک نام جغرافیایی نیست، بخشی از هویت تاریخی ملت ایران است

#لبيك_يا_خامنه_اي همچنان با اختلاف زياد ترند نخست توئيتر فارسي

#لبیک_یا_خامنه_ای همچنان با اختلاف زیاد ترند نخست توئیتر فارسی است
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۱ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 06
کد خبر: ۵۳۸۲۱

به گزارش راهبرد معاصر  کارزار توئیترى «لبیک یا خامنه ای» که از صبح امروز و در آستانه عید سعید غدیر خم آغاز شد، در ساعات ابتدایى توانست کلیدواژه #لبیک_یا_خامنه_ای را ترند نخست توئیتر فارسى کند

  اکنون و پس از گذشت نزدیک به ده ساعت از آغاز این کارزار، ده ها هزار کاربر مشارکت کننده، بیش از ٢٥٠ هزار پست توئیترى را از تصاویر، فیلمها، سخنان و مواضع رهبر انقلاب همراه با دلنوشته های خود منتشر کرده اند.

 

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار