رونمایی از شاسی بلند جدید ایران‌خودرو + جزئیات-راهبرد معاصر

رونمایی از شاسی بلند جدید ایران‌خودرو + جزئیات

خودرو شاسی بلند سایپا که روی پلت فرم داخلی SP۱۰۰ طراحی و ساخته شده، در حالی رونمایی شد که خبر‌ها حاکی از رونمایی قریب‌الوقوع شاسی بلند ایران‌خودرو است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 10
کد خبر: ۵۴۲۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ خودرو شاسی بلند سایپا که روی پلت فرم داخلی SP۱۰۰ طراحی و ساخته شده، در حالی رونمایی شد که خبر‌ها حاکی از رونمایی قریب‌الوقوع شاسی بلند ایران‌خودرو است.
 
مشخصات احتمالی کراس‌اوور ایران‌خودرو:
▪️بنا بر شنیده‌ها، قالب‌های فلزی K۱۲۵ در داخل کشور ساخته شده است و این خودرو برخلاف گمانه‌زنی‌ها نه‌تن‌ها چهره‌ای متفاوت از خودرو ۲۰۰۸ دارد، بلکه تریم‌های آن در بخش‌هایی مانند برق و الکترونیک قابل قیاس با خودرو ۲۰۰۸ نیست. گفته می‌شود بیش از ۱۵۰ قطعه‌ساز در این پروژه با شرکت صنعتی ایران خودرو همکاری دارند. همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که K۱۲۵ با موتور TC۷ پلاس و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به بازار می‌آید. موتور TC۷ پلاس پیش از این در نمایشگاه موتور‌های درون‌سوز ساپکو توسط شرکت ایپکو معرفی شده بود. این موتور ۱۶۴۶ سی‌سی ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ بوده و نمونه ارتقایافته TC۷ یا همان EF۷ پلاس است که قدرت تولیدی آن ۱۶۱ تا ۱۷۰ اسب بخار و گشتاور آن ۲۳۵ تا ۲۵۰ نیوتون‌متر است.
 
 
 
 
 
 
 مراسم رونمایی از کراس اوور SP100 سایپا با حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری، معاون امور صنایع وزارت صنعت، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و دیگران مدیران این گروه و فعالان عرصه صنعت خودرو و قطعه سازی کشور برگزار شد.
 
 
محصول جدید سایپا با امکاناتی از نظر تجهیزات و آپشن روانه بازار خواهد شد اما آنچه که فعلا در زمینه تجهیزات نهایی شده است شامل ایربگ های جانبی و پرده ای، کروز کنترل و سیستم محدود کننده سرعت، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه های جانبی برقی و تاشو، سنسور پارک و دوربین دید عقب، دی لایت و اتو لایت و سیستم خروج بدون سوئیچ و استارت دکمه ای است.
 
 
رونمایی از شاسی بلند جدید ایران‌خودرو + جزئیات
 
شاسی بلند جدید شرکت سایپا رونمایی شد
 
همچنین این خودرو مجهز به سان روف بوده و چهار چرخ نیز دارای ترمز دیسکی است که ترمزهای جلو از نوع خنک شونده بوده و از رینگ های 16 و 17 اینچی آلومینیومی نیز بهره خواهد برد.
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناصر
Germany
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
خداکنه راستشو گفته باشین که لاعقل ماهم سری تو کشورهای صاحت صنعت خودرو حرفی برا گفتن داشته باشیم توکل
تحلیل های برگزیده