افشای ارتباط پنهانی آمریکا با تروریست های پ.ک.ک-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

افشای ارتباط پنهانی آمریکا با تروریست های پ.ک.ک

وزیر کشور ترکیه گفت: به‌‌زودی درباره ارتباط آمریکا، به‌ویژه ژنرال‌های این کشور با تروریست‌های پ.ک.ک. و پ.ی.د و نیز تقویت آنان و پاداش‌هایی که داده شده، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 February 25
کد خبر: ۵۴۶۸

به گزارش راهبرد معاصر ،  سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه طی سخنانی در جمع مردم ترابوزان درباره اعترافات عناصر تروریستی پ.ک.ک گفت: به‌‌ زودی درباره ارتباط آمریکا، به‌ویژه ژنرال‌های این کشور با تروریست‌های پ.ک.ک و پ.ی.د و چگونگی بسیج و تقویت آنان و پاداش‌هایی که داده شده است، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

 

وی در ادامه گفت: تک‌تک سرکرده‌های این گروه تروریستی را که دستگیر کرده‌ایم، زبان باز می‌کنند و برای نجات خود آمریکا و اروپا را می‌فروشند. پیش از این حدود 15 هزار نفر از آنان در قندیل حضور داشتند که اکنون به 700 تن کاهش یافته‌اند.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار