تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵ گرمای کشنده در اروپا؛ ۳ کشته در فرانسه و هشدار بی‌سابقه برای انگلیسی‌ها

تهران همچنان در وضعیت قرمز کرونا

تهران همچنان در وضعیت قرمز کرونا فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به افت محسوس تعداد مراجعان سرپایی مشکوک و یا مبتلا به کرونا به مراکز بهداشتی، از کاهش ۱۱ درصدی در این بخش خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۵ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 17
کد خبر: ۵۵۲۵۳

علیرضا زالی در گفتگوی زنده با شبکه خبر، اظهار کرد: استان تهران کماکان به لحاظ شیوع کرونا در شرایط قرمز است.

 

وی با اشاره به همجواری استان البرز با تهران از وضعیت هشدار و شرایط قرمز این استان خبر داد و افزود: شیوع کرونا در این استان‌ها در هفته‌های پیش رو همچنان ادامه خواهد داشت.

 

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران جدیدی که در بیمارستان‌های استان تهران با تشخیص کرونا بستری شده اند در بخش‌های عادی ۴۰۲ بیمار و در بخش‌های ویژه به ۱۳۳ بیمار رسیده است.

 

زالی ادامه داد: سهم مراجعان جدید سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی با تشخیص کووید ۱۹ که نیاز به بستری داشته اند ۸.۴ دهم درصد بوده و از این تعداد سهم افرادی که نیاز به بستری در بخش آی سی یو داشته اند نیز ۲۴ درصد گزارش شده است.

 

وی تاکید کرد: این آمار در مقایسه با هفته گذشته بیانگر این است که مجموعاً کاهش هفت درصدی در مبتلایان کرونایی را شاهد بوده ایم.

 

زالی با اشاره به افت محسوس مراجعان سرپایی مشکوک و یا مبتلا به کرونا به مراکز بهداشتی از کاهش ۱۱ درصدی در این بخش خبر داد.

 

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران بر ضرورت استمرار تمدید محدودیت‌های تردد خصوصاً در حوزه کارمندی تاکید کرد و گفت: به نظر می‌رسد تمدید محدودیت‌ها و استفاده از فضای دورکاری حداقل تا اواسط شهریور ضروری باشد.

 

زالی در ادامه با اشاره به برگزاری کنکور ۹۹، اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهری با همراهی سازمان آتش نشانی، آمادگی کامل خود را با هدف اجرای فرآیندهای ضد عفونی مراکز برگزاری آزمون‌ها اعلام کرده اند تا سلامت داوطلبان در بالاترین سطح تضمین شود.

 

مهر

کلمات کلیدی: علیرضا زالی
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار