برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام سال 1398 شرکت چادرملو-راهبرد معاصر

برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام سال 1398 شرکت چادرملو

سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام کرده اند از تاریخ شنبه 1399/06/15 به بعد و از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه ، به شماره حساب بانکی معرفی شده در سامانه سجام سهامداران واریز میگردد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۱ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 05
کد خبر: ۵۷۷۲۵

برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام سال 1398 شرکت چادرملوبه گزارش راهبرد معاصر؛ سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام کرده اند از تاریخ شنبه 1399/06/15 به بعد و از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه ، به شماره حساب بانکی معرفی شده در سامانه سجام سهامداران واریز میگردد.

 

با سلام

احتراماٌ به استحضار میرساند برنامه زمانبندی پرداخت سود سهامداران محترم شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به شرح زیر اعلام می گردد.

1-سهامداران حقیقی دارای کد سجام

سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام کرده اند از تاریخ شنبه 15/06/1399 به بعد و از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه ، به شماره حساب بانکی معرفی شده در سامانه سجام سهامداران واریز میگردد.

 

2-سهامداران حقیقی غیر سجامی و دارندگان مطالبات سنواتی

سهامدارانی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند و یا مطالباتی از سنوات پیش دارند ، می توانند از تاریخ 05/07/1399 به بعد با مراجعه حضوری به هریک از شعب بانک سپه در سراسر کشور و با ارائه کارت ملی ، نسبت به دریافت سود خود اقدام نمایند.

 

3-سود سهامداران حقوقی شرکت طی مهلت قانونی پرداخت میگردد.

 

روابط عمومی شرکت چادرملو

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده