نتایج دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان-راهبرد معاصر
نتایج انتخابات مجلس یازدهم

نتایج دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان

نتایج دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان امروز 22 شهریور 99 مشخص شد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 12
کد خبر: ۵۸۵۹۹

به گزارش راهبرد معاصر؛  بر اساس اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور حوزه‌هایی که نتایج و نامزد راه یافته آن‌ها به مجلس مشخص شد و نتیجه انتخابات هر شهر به صورت جداگانه مشخص شد در ادامه این خبر نتایج دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان را می آوریم. 

 

نتایج دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان

 

نتایج دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه انتخابیه اصفهان ( سمیرم و لنجان) مشخص شد.

 

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه  اصفهان (سمیرم و لنجان)  پایان یافت و کار شمارش آرا در شعب اخذ رای نیز بایان رسید.

 

نتایج دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان

حیدر قاسمی شامگاه روز جمعه با بیان اینکه مدت زمان قانونی برگزاری انتخابات از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به مدت ۱۰ ساعت است، افزود: انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه لنجان و سمیرم در ساعت ۲۰ پایان یافت.

 

در شهرستان لنجان سه حوزه اصلی و فرعی دارد که در آن ۱۳۹ شعبه فعال است و از این تعداد ۱۲۲ شعبه ثابت و ۱۷ شعبه سیار هستند، از تعداد مورد اشاره در شهرستان لنجان ۱۱۴ شعبه شهری و ۲۵ شعبه روستایی هستند.

 

چهار حوزه اصلی و فرعی در شهرستان سمیرم اصفهان وجود دارد که ۶۵ شعبه در آن فعال است که از این تعداد ۴۴ شعبه بصورت ثابت و ۳۱ شعبه بصورت سیار فعالیت کرد.

 

حوزه انتخابیه سمیرم اصفهان اصغر سلیمی با ۸۵۰۵ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

 

رقابت بین علی علی یوسف‌پور و حسین رجایی‌ریزی بود که با پایان شمارش آرا حسین رجایی ریزی، با ۱۴۱۲۷ رأی منتخب مردم  شهرستان لنجان شد.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده