سوالات متداول شبکه دانش اموزی شاد-راهبرد معاصر

سوالات متداول شبکه دانش اموزی شاد

پاسخ برخی از سوالات متداول شبکه دانش اموزی شاد را در ادامه این خبر بخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 12
کد خبر: ۵۸۶۴۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ پاسخ برخی از سوالات متداول شبکه دانش اموزی شاد را در ادامه این خبر بخوانید.

 

سوال: بیشترین حجم فایل قابل ارسال در شاد چقدر است؟
پاسخ: حداکثر حجم فایل قابل ‌ارسال در این اپلیکیشن 1.5گیگا بایت است.

 

سوال: آیا امکان ورود چند دانش‌آموز با یک خط وجود دارد؟ والدینی که معلم یا مدیر مدرسه هستند می‌توانند از همان خط برای ورود فرزندشان استفاده کنند؟
پاسخ: بله. این امکان وجود دارد. پس از ورورد به شاد، هر فرد با انتخاب نقش خود از خدمات مربوط به نقش خود بهره می‌برد.

 

سوال: دانش‌آموز اتباع هستم. چگونه وارد سامانه شوم؟
پاسخ: در مورد اتباع سایر کشورها، کد هویتی اتباع به‌جای کد ملی درج شود و نیازی به ورود اطلاعات شناسنامه‌ای نیست.

 

سوال: گروه‌ها در شاد چه امکاناتی دارند؟
پاسخ: ادمین هر گروه در شاد می‌تواند کاربران را به گروه اضافه کند، لینک گروه را برای سایر افراد ارسال کند تا بتوانند در گروه عضو شوند، اعلان‌ها را در گروه روشن یا خاموش کند و تعیین کند که اعضای گروه در صورت ارسال پیام توسط سایرین اعلان دریافت کنند، به تعداد ادمین‌ها بیفزاید و پیام ارسال کند، امکان ارسال پیام و یا افزودن عضو را برای اعضا فراهم کند؛ مدیر گروه و اعضای گروه می‌توانند در آن پخش زنده برگزار کنند.

 

سوال: آیا امکان ایجاد گروه و کانال (به هر نوعی) برای افراد وجود دارد؟
پاسخ: بله. مدیران و معلمان قادر به ساخت گروه و کانال هستند.

 

سوال: چرا دانش‌آموز هنگام ورود با پیام خطای (اطلاعات شما نادرست می‌باشد) مواجه می‌شود؟
پاسخ: به دلیل یکی از موارد زیر:
• ممکن است قبلاً با شماره تلفن دیگری احراز هویت شده باشد و در حال حاضر با شماره جدید اقدام به احراز هویت مجدد می‌کند.
• اطلاعات شناسنامه‌ای نادرست وارد می‌شوند.
• منتظر به‌روزرسانی سکوی ارتباط با سناد باشند

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده