اوضاع وخیم کرونا در تهران/ موج سوم رسید-راهبرد معاصر

اوضاع وخیم کرونا در تهران/ موج سوم رسید

موج سوم کرونا در تهران شروع شده  و در طول 24 ساعت گذشته 720 بیمار جدید در تهران شناسایی شدند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۶ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 16
کد خبر: ۵۹۳۰۵

به گزارش راهبرد معاصر موج سوم کرونا  در تهران شروع شده و بنا بر گفته های زالی فرمانده عملیات مقابله با کرونا تهران وضعیت تهران قرمز است  تعداد بیماران و فوتی ها در تهران رو به افزایش است که این به معنی شروع موج سوم در تهران است.

به گفته زالی  تعداد افراد بستری شده در ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۷۲۰ بیمار جدید بود که در ۳ هفته اخیر اولین بار است که این عدد را نشان می‌دهد.

در حال حاضر ۹۵۰ هزار نفر از مترو استفاده می‌کنند و مجموعاً یک میلیون و ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار نفر از مجموعه اتوبوسرانی استفاده می‌کنند که کماکان نشان‌دهنده معدل بالای ترددهای درون شهری در تهران است. باید این ترددها کاهش یابند و باید بدانیم زدن ماسک به تنهایی گرچه شرط لازم است اما کافی نیست و فاصله اجتماعی باید رعایت شود.

علاوه بر این طبرسی معاون آموزشی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: شمار ابتلا به کرونا و بستری ها در یک هفته اخیر روند افزایشی گرفته است. به طوری که در ۲۱ شهریور فقط ۶۸ بیمار به بیمارستان مسیح دانشوری مراجعه کردند، اما پریروز ۱۸۰ نفر مراجعه کردند.

 

 

 

موج سوم کرونا رسید + فیلم

 

 

 

اینفوگرافیک | کرونا در ایران به موج سوم رسید

 

از دیروز تا امروز ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ و با جهشی عجیب، ۲۹۸۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ایران شناسایی شد که ۱۷۲۶ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کرونا در کشور به ۴۱۰۳۳۴ نفر رسید. در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۳۶۳۲ نفر رسید. با این حساب موج سوم کرونا شروع شده است.

 

موج سوم کرونا در تهران

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده