جدول قیمت طلا ارز دلار سکه طلا یورو امروز چهارشنبه ۲ مهر ۹۹-راهبرد معاصر

جدول قیمت طلا ارز دلار سکه طلا یورو امروز چهارشنبه ۲ مهر ۹۹

جدول قیمت طلا ارز دلار سکه طلا یورو امروز چهارشنبه ۲ مهر ۹۹ را در زیر ببینید.
تاریخ انتشار: ۰۶:۲۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - 2020 September 23
کد خبر: ۶۰۱۲۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ نرخ طلای ۱۸ عیار نرخ ارز نرخ دلار سکه طلا یورو امروز چهارشنبه ۲ مهر ۹۹ منتشر شد. آخرین بررسی ها از بازار طلا نشانگر افزایش قیمت طلا در بازار امروز طلا است، به طوریکه هر گرم طلای 18 عیار 1 میلیون و 240 هزارتومان خرید و فروش شد. طلا در بازار تهران همچنان دارای حباب است و به قیمتی بیش از ارزش واقعی اش فروخته می شود.  دلار نیز به  کانال 26 هزار تومانی بازگشت. به طوریکه نرخ دلار در بازار امروز بیش از 27 هزارتومان معامله شد. امروز چهارشنبه 2 مهر هر دلار آمریکا به مبلغ  ۲۶ هزار و 850 تومان و هر اسکناس یورو به قیمت ۳۱ هزار و600 تومان به فروش می‌رسد.

 

بر اساس اعلام قیمت جدید طلا، سکه طلا، دلار، یورو ارز امروز چهارشنبه ۲ مهر ۹۹؛ هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 140هزار تومان، قیمت دلار 27 هزار و 100 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 13 میلیون تومان و قیمت سکه طرح قدیم 12میلیون و 240 هزار تومان است.

 

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 6میلیون و 880 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3میلیون و 900 هزار تومان و سکه گرمی2 میلیون و 80 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

 

قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و 240 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 638 هزار تومان و هر مثقال طلا 5میلیون و 325 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

 

جدول قیمت طلا ارز دلار سکه طلا یورو امروز چهارشنبه ۲ مهر ۹۹

 

نرخ سکه و طلا در دوم مهر ۹۹

محصول  نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  ۱۳.۰۰۰.۰۰۰
سکه تمام طرح قدیم  ۱۲.۲۴۰.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی ۶.۸۵۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۳.۸۵۰.۰۰۰
سکه گرمی  ۲.۰۲۰.۰۰۰
اونس جهانی  یک  هزار و ۹۰۲ دلار 
طلای ۱۸ عیار  ۱.۲۴۰.۰۰۰

گفتنی است، قیمت های ذکر شده براساس نرخ اعلام شده از سوی اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران است.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار