آزمایش موشکی جدید ارتش رژیم صهیونیستی-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

آزمایش موشکی جدید ارتش رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک سامانه دفاع موشکی دریا به دریا را با موفقیت آزمایش کرده است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۲ - ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - 2020 September 25
کد خبر: ۶۰۴۵۹

به گزارش راهبرد معاصر ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار ویدیویی مدعی شد که یک سامانه دفاع موشکی دریا به دریا را با موفقیت آزمایش کند.

«آویخای ادرعی»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروی هوایی این رژیم با همکاری هیأت توسعه تجهیزات نظامی در وزارت دفاع این سامانه را که تولید بومی بوده، آزمایش کرده است.

او بدون اینکه اشاره‌ای به زمان آزمایش این سامانه کند، مدعی شد که این سامانه، برتری نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در دریا را تضمین خواهد کرد.

ادرعی همچنین گفت که ارتش رژیم صهیونیستی سلسله آزمایش‌هایی از قبل برنامه‌ریزی شده به منظور بررسی آمادگی این سامانه جدید انجام داده است.

سخنگوی عربی‌زبان ارتش رژیم صهیونیستی گفت که این سامانه طی ماه‌های آینده بر روی کشتی‌های جنگی از نوع «ساعار ۵» و کشتی‌های «ساعار ۶» مستقر خواهد شد.

تابناک

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار