پیش بینی بورس فردا سه شنبه 15 مهر 99-راهبرد معاصر

پیش بینی بورس فردا سه شنبه 15 مهر 99

فراز و نشیب های بورس موجب شد تا بسیاری از کارشناسان به پیش بینی بورس روی بیاورند. پیش بینی بورس فردا سه شنبه 15 مهر 99 اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۷ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 05
کد خبر: ۶۱۷۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر بورس این روزها بسیار متزلزل است و ریزش بورس در بازار سهام تاثیر به سزایی دارد به همین دلیل راهبرد معاصر در بسته خبری پیش بینی بورس فردا، جدیدترین پیش بینی بورس فردا سه شنبه 15 مهر 99 را بررسی و تحلیل میکند.

 

پیش بینی بورس فردا سه شنبه 15 مهر 99

 

با شروع معاملات امروز بازار سهام به دلیل فشار عرضه در نمادهای شاخص‌ساز شاخص کل بازار سهام با ریزش بیش از دو درصدی به یک میلیون و ۴۹۰ هزار واحد رسید. امروز روند نزولی قیمت دلار با افزایش بیش از هزار تومان در هر دلار به روند صعودی تبدیل شد اما بازار بورس هنوز هیچ واکنشی به افزایش قیمت دلار نشان نداده است.

 

پیش بینی بورس فردا سه شنبه 15 مهر 99

 

باقر خادمی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با روند بازار بورس فردا گفت: در کل روند بازار سهام بسیار خوب است، زیرا ارزش معاملات بالاست و تقاضا در بازار وجود دارد. اما به موازات تقاضا، میزان عرضه هم به شدت بالاست. من به آینده بازار سهام بسیار امیدوارم اما فعلا نوسان بازار ادامه خواهد داشت.

 

اما آیا روند نزولی بازار سرمایه فردا متوقف می‌شود؟ خادمی گفت: به به نظر می‌رسد بازار فردا در عرضه و تقاضا به تعادل برسد و روند شاخص کل صعودی ‌شود.

 

او در رابطه با قیمت دلار و واکنش بازار گفت: زمانی که دلار افت قیمت داشت سهم‌های دلاری بازار واکنش نشان دادند و باعث ریزش بازار شدند و این سهم‌ها در دوره اصلاح بسیار کمتر اصلاح کردند.

 

پیش بینی بورس فردا سه شنبه 15 مهر 99

 

او ادامه داد: هیجانات بازار سهام باعث شده تا سهامداران به علت ضرر صف فروش تشکیل دهند ولی این کار هیچ فایده‌ای ندارد و باعث ریزش بیشتر بازار می‌شود. به نظر می‌رسد از این به بعد لیدر بازار سهم‌های بانکی و خودرویی باشند و سهم‌هایی که روی شاخص هم‌وزن تاثیر زیادی دارند.

 

ماشاالله عظیمی عضو شورای عالی بورس، در خصوص انتقال یک درصد از صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه اظهار کرد: در حال حاضر قراردادهای مرتبط با انتقال یک درصد از صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه آماده و به نهادهای مربوطه ارسال شده است و طبق گفته مسئولان تا پایان هفته این قراردادها تایید می‌شود.

 

پیش بینی بورس فردا سه شنبه 15 مهر 99


اصلاح قیمت در بازار سرمایه به چه معناست؟

او بیان کرد: بعد از تایید قراردادها، نوبت به تایید بانک مرکزی می‌رسد زیرا تا زمانی که بانک مرکزی دستوری صادر نکند امکان جابجایی یک ریال هم از صندوق توسعه ملی وجود ندارد.

کلمات کلیدی: بورس
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
خدا لعنت کند این کارشناس بازار بورس علی رضا مهرابی را ک فقط مردم سر کار گذاشته با این تحلیل هایش
ضيامهر عبداللهي
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
سلام وعرض ادب ، نظر به اینکه در بازار سرمایه همه نمادها از جز گرفته تا کل از ریز گرفته تا دروشت همگی در اصلاح یا ریزش به قیمت مناسب رسیدند حتی در بعضی سهام قیمتها از ارزش ذاتی هم کمتر شده لزا بهترین موقع جهت خرید و چینش پورتفوی میباشد . من در عجبم که چرا مردم در اوج قیمتها وارد و با قدرت زیاد نسبت خرید سهام اقدام کردند حتی بعضی از سهامها که شاید در طول هفته موفق به پرکردن حجم مبنا نبودند انچنان مورد حمایت قرار گرفتند تا اینکه حباب ترکید . حال با در نظر گرفتن جمیع جهات ، ارزش سهام ، اصلاح اخیر ، تورم ، قیمت دلار و سایر موراد بهترین موقع خرید و چینش پورتفوی میبشد هم از نظر زمان وهم از نظر قیمت شرایط مناسب است ولی در عجبم که چرا بعضی از سهامداران حقیقی که تا کنون سهامداری کرده ودر ریزش اخیر بخاطر تجاربی که از گذشته کسب نموده اند دست بفروش نزدند الان نسبت به کم کردن میانگین اقدام نمیکنند البته عده ای نسبت کم کردن میانگین اقدام کرده اند تا در برگشت بازار وشروع به صعود ی شدن شاخص در کمترین زمان به سود برسند در هر حال به نظر این حقیر که سالهاست در بازار فعالیت دارم الان بازار تقریبا به تعادل رسیده و صفهای طولانی تقریبا جمع شده و اگر صفی هم که امروزه در بعضی نمادها میبینیم یا عرضه نسبت به فروش که مشاهده میشود گذرا بوده وبخاطر ترس تازه واردها از ریزش اخیر دارند میباشد .عرضه وتقاضا های ۸ ،۷ روز گذشته حاکی از تعدل نشان دهنده صعود شاخص از اواخر هفتت میباشد و اگر در یکی و دو روز آینده شاخص صودی باشد بحول قوه الهی تا ۱۰ روز آینده با مقاومت ۱ میلیون و ۷۰۰ مواجه شده ودر عرض دو الی سه روز مقومت راشکسته ونسبت فتح کانال ۱/۸۰۰ ؛ ۱/۹۰۰ و۲میلیون در حرکت خواهد بود چون همه بازارهای موازی در این ۳ماه حد اقل ۲ برابر شده دلار ۱۲ تومانی به ۳۰ تومان رسیده لذا به آینده بازار سرمایه خوش بینم وجای هیچگونه نگرانی نیست وتوسعه میشود در خرید و فروش با برسی و شناخت از بازار و همچنبن صبور و آینده نگر باشید وبرای میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی کنید موفق وموئد باشید
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار