اولین ربات انسان‌نمای طبل‌زن دنیا را بشناسید توزیع دارو در موکب‌های مرز مهران ممنوع شد جزئیات انسداد مسیر‌های تونل توحید برای امشب دادستان تهران: شرکت‌های هواپیمایی مسئول تخلف در زمینه قیمت بلیت هستند هشدار سطح نارنجی برای سه استان شرقی کشور/ آماده باش کامل دستگاه‌های امدادی و خدماتی باستان‌شناسان به «قدیمی‌ترین سکونت‌گاه انسان در ایران» بازگشتند مهلت ۱۵ روزه دادستانی برای ساماندهی کالا‌های خطرناک دستگیری ۱۰ نفر از عاملان نزاع مسلحانه تربت‌حیدریه بازداشت جیب‌بر‌های زن پاکستانی توسط پلیس ایران/ زوار مراقب جیب‌بر‌ها باشند تخلف دو شرکت بزرگ توزیع برنج محرز شد شهادت محیط‌بان پارک ملی گلستان در درگیری با شکارچیان غیرمجاز انتشار تصویر جاسوس موساد که امروز اعدام شد/ روزبه وادی که بود؟ ماجرای مشکل حقوقی املاک آموزش و پرورش چیست؟ گرمازدگی باعث آسیب به اندام‌های حیاتی می‌شود محرومیت ۵۰ درصد موالید کشور از شیر مادر کشف ۳ ریزپرنده و کلت جنگی از سوداگر مرگ در پیشوا

تغییرات مهم در موتور جستجوی گوگل

تغییرات مهم در موتور جستجوی گوگلموتور جستجوی گوگل بر اساس ساختار جدید در جستجوی نوشتار و تصویر و بر اساس آخرین تحولات در زمینه هوش مصنوعی متحول می‌شود.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 19
کد خبر: ۶۳۵۲۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ تغییرات جدید گوگل طی دو ماه آینده اجرایی خواهد شد. این تحولات می‌تواند بر اساس یادگیری ماشین، تغییرات اساسی در نوع جستجو ایجاد کند.

 

بر اساس هوش مصنوعی جدید، گوگل می‌تو‌اند با تشخیص بدترین املا شروع به جستجو کند. این جستجو بر اساس تحلیل و کارکرد شبکه عصبی و ۶۸۰ میلیون فاکتور مختلف انجام می‌شود.

 

روش جدید گوگل توانایی دارد به‌جای کل صفحات وب، متن‌های مستقل صفحات وب را منظم کند این اطلاعات با هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تحلیل می‌شوند تا بهترین نتیجه حاصل شود.

 

یکی از تحولات در الگوریتم جدید گوگل هوش بینایی است بر اساس این الگوریتم جدید موتور جستجو می‌تواند با تحلیل تصاویر آنها را دسته بندی کند. پس از تحلیل تصاویر این سامانه فیلم‌ها و تصاویر را برچسب گذاری می‌کند.

 

این روش در زمینه گفتار فیلم‌ها هم انجام می‌شود و روش مشابهی توسط گوگل استفاده می‌شود. این تغییرات می‌تواند در زمینه تغییرات سئو تحولاتی ایجاد کند.

 

هم اکنون یکی از مهم ترین مبانی برای گرفتن مخاطب توسط سایت‌های مختلف، تنظیم محتوا بر اساس استانداردهای گوگل است. این استانداردها، مشخص می‌کنند که محتوا چگونه باید ویرایش شود تا در موتورهای جستجوی گوگل بهتر دیده شود.

 

بر اساس استاندارد فعلی گوگل، سه شاخص تازگی، ارتباط و محبوبیت نوع نمایش را در صفحات جستجو مشخص می‌کند. البته در چند سال اخیر در این زمینه انتقادهایی به گوگل وارد شده است.

 

برخی کارشناسان معتقد هستند گوگل بیش از اندازه قدرت گرفته است و نوع نشان دادن نتیجه جستجو به جهت دادن به افکار عمومی در جهان ختم می شود./ یورونیوز

ارسال نظر