ارزش صندوق etf دارا یکم امروز جمعه 16 آبان-راهبرد معاصر

ارزش صندوق etf دارا یکم امروز جمعه 16 آبان

ارزش دارا یکم در روز جمعه 16 آبان را در ادامه بخوانید.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 06
کد خبر: ۶۵۷۹۶

به گزارش راهبرد معاصر ارزش دارا یکم در پایان معاملات این هفته  و منتهی به 16 آبان  99 با رشد یک درصدی همراه شد. بر این اساس قیمت هر واحد دارا یکم به 19 هزار و 127 تومان رسید. با این حساب ارزش 200 واحد از ایین صندوق به 3 میلیون و 825 هزار تومان رسید.

ارزش دارا یکم

ارزش دارا یکم در دوره اصلاح قیمتی در مقایسه با برخی از نمادهای بزرگ بازار سهام افت قیم کمتری داشته و این در حالی است ارزش صندوق پالایشی‌یکم که مشتمل از نمادهای پالایشی است با وجو اینکه هنوز معاملات این نماد آغاز نشده است و 30 درصد تخفیف نیز داشت 9 درصد زیان کرده است.

 

ارزش صندوق دارا یکم

دارا یکم شامل چه سهامی است؟

نخستین صندوق سرمایه‌گذاری دولتی (ETF) با نماد “دارایکم”  دیروز (یکشنبه ۱ تیرماه) در سبد بورسی سهامداران قرار گرفت و  از روز چهارشنبه هفته جاری قابل معامله می باشد. ارزش هر واحد از این صندوق در زمان خرید ۱۰ هزار تومان بود و افراد می توانستند تا سقف ۲ میلیون تومان از واحدهای این صندوق خریداری نمایند. در حال حاضر بر اساس آخرین اخبار سود این صندوق با رشد ۱۱۳ درصدی برای افرادی که به میزان ۲ میلیون تومان از این صندوق ها خریده اند به ارزش ۴ میلیون و ۲۶۷ هزار تومان افزایش یافته است، فعالان بازار سرمایه بر ارزندگی این صندوق تاکید داشته و بر این باورند که ارزش دارایکم همچنان می تواند صعودی باشد. حال ببینیم صندوق دارا یکم شامل چه سهم‌هایی می باشد؟

 

ارزش سهام دارا یکم

سهام موجود در صندوق دارایکم، نخستین صندوق سرمایه گذاری قابل معامله دولتی شامل دو شرکت بیمه ای البرز و بیمه اتکایی امین که هر کدام به ترتیب ۷۵ و ۴۹ سهم در صندوق دارند و همچنین سهام سه بانک تجارت با نماد “وتجارت”، ملت با نماد “وبملت” و صادرات با نماد “وبصادر”  می باشد.

قیمت صندوق etf دارایکم

با توجه به استقبال مردم از صندوق سرمایه‌گذاری دارا یکم، قرار است دو صندوق قابل معامله دیگر که پالایشی و فلزی هستند نیز در تیر و مرداد عرضه شود بنابراین افرادی که موفق به پذیره نویسی دارایکم نشده اند می توانند سهام صندوق‌های ETF بعدی را خریداری کنند.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار