فوری/ بایدن پیروز انتخابات آمریکا شد-راهبرد معاصر

فوری/ بایدن پیروز انتخابات آمریکا شد

بی‌بی‌سی، ان‌بی‌سی و آسوشیتدپرس و سی ان ان نیز خبر پیروزی بایدن را منتشر کردند. شبکه فاکس‌نیوز که به جمهوری‌خواهان نزدیک است می‌گوید هنوز به نتیجه قطعی درباره پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نرسیده است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۱ - ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 07
کد خبر: ۶۵۹۱۲

به گزارش راهبرد معاصر سی ان ان در خبري فوري اعلام کرد جو بايدن در انتخابات رياست جمهوري آمريکا پيروز شده است.

آخرین نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

بایدن: ۲۸۴ رای الکترال
ترامپ: ۲۱۴ رای الکترال

فوری/ بایدن پیروز انتخابات شد

بر اساس گزارش برخی منابع برتری بایدن بر ترامپ در پنسیلوانیا به حدود ۳۱ هزار رای رسیده و وی این ایالت را برده است. در صورتی که بایدن این ایالت را برده باشد، بدون احتساب آرای آریزونا به ۲۷۳ الکترال و با احتساب آن به ۲۸۴ الکترال رسیده است. برای پیروزی ۲۷۰ الکترال کافی‌ست.

 دقایقی قبل دونالد ترامپ که به باشگاه گلف خود در ویرجینیا رفته در توییتی تاکید کرد که او با اختلاف زیاد برنده انتخابات است. شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی هم می‌گوید بایدن برنده انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شده است. 

بی‌بی‌سی، ان‌بی‌سی و آسوشیتدپرس نیز خبر پیروزی بایدن را منتشر کردند

اعلام انتخاب جو بایدن به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا بعد از آن صورت گرفت که آرای پنسیلوانیا شمرده شد و ۲۰ رای الکترال این ایالت به جو بایدن رسید.

در شرایطی که اکثر رسانه‌های معتبر جهان پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا را اعلام کرده‌اند، فاکس‌نیوز-نزدیک به جمهوری‌خواهان- هنوز پیروزی بایدن را اعلام نکرده است
پیش از این اعلام پیروزی بایدن در ایالت آریزونا از سوی فاکس‌نیوز پیش از پایان شمارش در این ایالت، انتقاد شدید دونالد ترامپ را در پی داشت.

فارس/ خبرفوری/ ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار