نمکی:هیچ وجهی برای استفاده از داروهای کرونا در ایران دریافت نشده است-راهبرد معاصر
احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای در تهران علت مسمومیت تعدادی از اهالی رضوانشهر چه بود؟ تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه چه تعداد زائر ایرانی در عربستان حضور دارند؟ ۴ تذکر ضروری درباره "بار حجاج ایرانی" در فرودگاه مدینه سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد واکنش وزارت بهداشت به سخنان ظریف درباره واکسن کرونا رصدعملیات بازرسی مقر منافقین درفرانسه به‌طور زنده توسط ایران مذاکره با طرف عربستانی برای مشارکت حجاج ایرانی در انتخابات اعلام زمان انتخاب رشته دانش‌‌آموزان+ جزئیات تشکیل پرونده قضائی برای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور/ شناسایی اموال مالک کوروش کمپانی جزییات پرداخت «بیمه سلامت» بابت هزینه دستگاه، نوار و سوزن تست قند خون توضیح هواشناسی درباره افزایش اشعه UV در کشور هشدار سازمان بازرسی به شبکه بانکی درباره نرخ سود سپرده‌ها دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد امروز منتشر می‌شود

نمکی:هیچ وجهی برای استفاده از داروهای کرونا در ایران دریافت نشده است

در پی درخواست کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی کرونا برای پاسخ به برخی شبهات مطرح شده در فضای مجازی، وزیر بهداشت در نامه‌ای به این شبهات، پاسخ داد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - 2020 November 25
کد خبر: ۶۸۱۷۹

به گزارش راهبرد معاصر وزیر بهداشت در پاسخی مکتوب ضمن رد ادعاهای محمود احمدی‌نژاد، به وجود یک تیم کارشناسی مجرب برای تامین دارو، تست‌های مورد نیاز و مراحل فنی و قانونی واکسن در وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا اشاره کرده و تاکید داشته که با وجود تحریم‌ها در هر کشوری اگر دارویی برای بیماری کرونا مفید بوده و تست‌های علمی و بالینی موثر داشته، برای تهیه آن اقدام کردیم.

نمکی با اشاره به اینکه ارتباط ایران با سایر کشورهای در حال تولید واکسن یا داروی موثر علیه کرونا، از طریق سازمان‌های بین‌المللی است، تاکید کرده است: تا امروز هیچ دارویی بدون آنکه در کشورهای آمریکایی، اروپایی و آسیایی مصرف شده باشد، برای بیماران کرونایی مصرف و تجویز نشده است. ضمن آنکه هیچ وجهی برای این موارد نیز به کسی پرداخت نشده است.

وزیر بهداشت نوشته است: با وجود پیگیری ادعاهای مطرح شده در مصاحبه مذکور تا این لحظه نامبرده هیچ سندی برای ادعاهای خود ارائه نکرده است.

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده