اعتراف تلخ یک استقلالی: کاش بازیکن پرسپولیس بودم!-راهبرد معاصر

اعتراف تلخ یک استقلالی: کاش بازیکن پرسپولیس بودم!

ستاره سابق باشگاه استقلال مدعی شده‌است که از هواداران این تیم بسیار ناراحت است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۵ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 17
کد خبر: ۶۹۱۴

به گزارش راهبرد معاصر ، محمود فکری ستاره سابق باشگاه استقلال که اکنون به عنوان مدیر تیم شاهین بوشهر در فوتبال ایران حضور دارد، روزی یکی از مدافعان مستحکم آبی‌پوشان بود و از محبوبیت بالایی نیز برخوردار بود اما روز گذشته درحالی که از وی تقدیر به عمل می‌آمد، هواداران توجه‌ای به او نداشتند.

 

در همین راستا به دلیل پاره‌ای از مسائل و دلخوری فکری از مدافعان استقلال، وی در سخنانی جنجالی از پیوستن به این تیم در سال‌های گذشته پشیمان شده‌است:


-

یک لحظه در ورزشگاه فکر کردم که قبل از آقایان پورحیدری و جباری در این تیم بازی می‌کردم که هواداران من را به خاطر ندارند. واقعا این اتفاق برایم تعجب‌برانگیز بود که چطور طرفداران استقلال مرا نمی‌شناسند. با خودم گفتم ای کاش پیشنهاد پرسپولیس را قبول کرده بودم! الان همه چیز پول شده است و فکر می‌کنم تشویق کردن بازیکن سابق تیم هم پولی است. شاید اگر آن زمان این پیراهن مقدس و عرق به باشگاه را به پول می‌فروختیم الان اینقدر ناراحت نبودیم که با چنین رفتاری ناراحت شدیم! انگار که از یک سیب زمینی قبل از بازی تقدیر شده بود؛ منِ محمود فکری 14 سال در این تیم بازی کردم، حدود شش سال کاپیتان بودم. دو سه بار بلندگوی ورزشگاه اسم مرا اعلام کرد و بعید می‌دانم متوجه حضور من نشده باشند شاید محمود فکری را هم نمی‌شناسند!

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار