ترامپ برای بار چندم اعلام پیروزی کرد/من برنده آرای قانونی هستم-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

ترامپ برای بار چندم اعلام پیروزی کرد/من برنده آرای قانونی هستم

رئیس جمهور آمریکا برای چندمین بار از زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام پیروزی کرد و تاکید که من برنده آرای قانونی هستم.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۴ - ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 12
کد خبر: ۷۰۱۹۷

به گزارش راهبرد معاصر رئیس جمهور آمریکا برای چندمین بار از زمان انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام پیروزی کرد.

درحالیکه تازه ترین دادخواست تیم حقوقی رئیس جمهوری آمریکا در دیوان عالی آمریکا رد شده است وی در توئیتی نوشت، «من انتخابات را بردم، اما به یاد داشته باشید که من فقط به آرای قانونی فکر می‌کنم، نه به رای دهندگان جعلی و متقلبانه که از هر جایی سر برآوردند. چه رسوایی بزرگی...»

وی در ادامه توئیتهای خود فرمانداران جمهوریخواه جورجیا و آریزونا را به تلاش برای اقدام علیه خود متهم کرد و تاکید کرد که آنها بیشتر از هر دموکراتی دارند علیه من و حزب جمهوریخواه می‌جنگنند. 

ترامپ نوشت: فرمانداران جورجیا و آریزونا اجازه دادند رای‌هایی که من به راحتی بردم دزدیده شود. هرگز آن را فراموش نمی‌کنم.  

شبکه اجتماعی به هر دو توئیت جدید ترامپ برچسب هشدار زده و نوشته است؛ «این ادعا درباره انتخابات، مورد مناقشه است.»

دیوان عالی آمریکا روز جمعه دادخواست دادستان ایالت تگزاس برای ابطال نتیجه انتخابات در 4 ایالت کلیدی دیگر را رد کرده بود. این دادخواست مورد حمایت 17 دادستان جمهوریخواه دیگر و همچنین 107 نماینده کنگره آمریکا نیز قرار داشت.

ترامپ پیش از این درباره رای دیوان عالی آمریکا گفته بود، «دیوان عالی واقعاً ما را ناامید کرد. هیچ خردی ندارد، هیچ شجاعتی ندارد!»

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار