آخرین وضعیت جاده‌های کشور امروز ۲۳ آذر ۹۹+ انسداد روزانه محور هراز-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

آخرین وضعیت جاده‌های کشور امروز ۲۳ آذر ۹۹+ انسداد روزانه محور هراز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد روزانه محور هراز در روز‌های ۲۳ و ۲۴ آذر ماه خبر داد و آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را نیز تشریح کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 13
کد خبر: ۷۰۲۷۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا وضعیت جوی جاده‌های کشور را عادی و بدون هیچگونه مداخله جوی توصیف کرد و درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز گفت: تردد در تمامی جاده‌های کشور به آرامی در جریان است و گره ترافیکی خاصی گزارش نشده است، تنها در حد فاصل ساسانی تا پل فردیس در آزادراه قزوین_کرج ترافیک نیمه سنگین است.

 

وی از انسداد ساعتی محور هراز طی امروز و فردا نیز خبر داد و گفت: تردد از ساعت ۸ تا ۱۷ در محور هراز ممنوع است چرا که در کیلومتر ۶۴ تا ۶۵ این محور در محدوده قلابن عملیات ایمن سازی و اصلاح شیب ترانشه مسیر در حال انجام است. طی این مدت تردد از محور‌های جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام خواهد شد.

 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره محور‌های مسدود نیز گفت: محور‌های شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد- پاوه، وازک - بلده و پونل - خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود است./  ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار