قیمت پراید در بازار امروز پنجشنبه ۲۷ آذر ۹۹ /اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو+ قیمت خودرو‌های پرفروش-راهبرد معاصر
جدیدترین قیمت پراید در بازار خودرو امروز پنجشنبه ۲۷ آذر ۹۹.

قیمت پراید در بازار امروز پنجشنبه ۲۷ آذر ۹۹ /اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو+ قیمت خودرو‌های پرفروش

توجه شما را به آخرین قیمت انواع خودرو و قیمت پراید در بازار امروز پنجشنبه ۲۷ آذر ۹۹ جلب می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید با قیمت روز خودرو پراید امروز پنجشنبه ۲۷ آذر ۹۹ به همراه اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو و همچنین لیست قیمت خودروهای پرفروش امروز 27 اذر را مشاهده نمایید.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 17
کد خبر: ۷۰۷۸۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ قیمت پراید در بازار ایران همچنان بالا است و با وجود کاهش کلی قیمت خودرو‌ها دربازار قیمت پراید باز هم بیشتر از قیمت واقعی اش در بازار است. قیمت پراید در بازار بر اساس مشاهدات میدانی به دست آمده است. ما در ادامه قیمت پراید صفر و پراید کارکرده را برای شما آورده ایم. برای اطلاع از قیمت پراید و قیمت خودرو و همچنین محصولات سایپا که پراید نیز یکی از محصولات سایپا به حساب می‌آید با ما همراه باشید. قیمت پراید در بازار امروز پنجشنبه ۲۷ آذر ۹۹ براساس مشاهدات میدانی به دست آمد که بر طبق آن این پراید همچنان با قیمت‌هایی بسیار غیرواقعی خرید و فروش می‌شود. البته این اختلاف قیمت زیاد سبب کاهش میزان معاملات این خودرو شده است. در ادامه قیمت پراید امروز پنجشنبه ۲۷ آذر ۹۹ را در جدول زیر می‌بینید. لازم به ذکر است که امروز قیمت پراید نسبت به دیروز ارزان شد، بر این اساس پراید، ۱۱۱ ، SE در بازار آزاد 117 میلیون تومان قیمت دارد.د رزیر علاوه بر قیمت پراید نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان ایران خودرو امروز 27 آذر 99 و همچنین لیست قیمت خودروهای پرفروش را می آوریم. 

 

ریزش قیمت خودرو که از اواسط آبان ماه همراه با افت قیمت ارز آغاز شد، روند نزولی خود را همچنان حفظ کرده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که هر چند از سرعت کاهش ۲۵ درصدی قیمت‌ها در اواسط آبان کاسته شده، اما روند کاهشی آن همچنان ادامه داشته به‌طوری‌که اواخر همین ماه به حدود ۱۹ درصد رسیده است. آنچه مشخص است در ماه آبان قیمت‌ها در بازار خودرو تحت تاثیر کاهش ریسک‌های غیراقتصادی و انتظارات تورمی کاهشی شد.

 

بازار خودروی کشور به واسطه قیمت‌گذاری دستوری از یکسو و افت تولید در شرکت‌های خودروساز از سوی دیگر، شرایط متفاوتی را در سه سال گذشته تاکنون تجربه کرده است؛ به‌طوری‌که با افت تولید و قیمت‌گذاری دستوری، فاصله قیمتی زیادی از کارخانه تا بازار شکل گرفت که همین موضوع بازار خودرو را در این مدت به محل امنی برای دلالان و سرمایه‌های سرگردان تبدیل کرد.

 

در کنار افت تولید و قیمت‌گذاری دستوری آنچه بر روند التهابات بازار خودرو دامن زده و شارژکننده انتظارات تورمی نیز بوده، نوسانات نرخ ارز است. هر چند افت‌وخیز تولید و همچنین تحولات مربوط به صنعت خودرو از سال‌ها پیش تعیین‌کننده قیمت‌ها در بازار بوده، اما از سه سال گذشته نرخ ارز بر بازار خودرو حکمفرمایی کرده و این بازار را اسیر خود کرده است. آنچه مشخص است قیمت‌گذاری دستوری ومحدودیت در واردات و عرضه خودرو از مسیر‌های دیگری جز دو خودروساز کشور، نمی‌تواند نسخه جامعی برای کاهش التهابات بازار باشد.

 

پس از اعلام نتایج انتخابات امریکا و در پی کاهش نرخ نسبی دلار قیمت خودرو‌های داخلی در بازار هم کمی کاهش یافت. در ادامه جدیدترین قیمت خرید و فروش پراید امروز پنجشنبه ۲۷ آذر را در زیر بخوانید.

قیمت پراید در بازار امروز پنجشنبه ۲۷ آذر ۹۹ +ثبت نام فروش نقدی سایپا /اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو+ قیمت خودرو‌های پرفروش

 

 

قیمت خودروهای سایپا 27 آذر 99

 

قیمت پراید در بازار امروز پنجشنبه ۲۷ آذر ۹۹ +ثبت نام فروش نقدی سایپا /اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو+ قیمت خودرو‌های پرفروش

 

 

 

ادامه کاهش قیمت خودرو+ لیست خودروهای پرفروش 27 آذر 99

بازار خودرو هفته جاری را نیز در حالی به پایان برد که قیمت ها در انواع خودرو این بازار نسبت به ابتدای هفته جاری پایین تر آمده است و برخی از انواع دیگر آن نیز با قیمتی بالاتر از ابتدای هفته معامله می شوند.

 

 بازار خودرو طی سه هفته اخیر روند افزایشی را می پیماید و این افزایش قیمت ها در حالی در هفته گذشته شدت گرفت که حجم خرید و فروش در این بازار به حداقل رسیده و رکود در بازار خودرو حکم فرما است.

 

مسیر بازار خودرو در هفته جاری تغییر کرد و در حالی که این بازار تا هفته گذشته در مسیر افزایشی در حرکت بود طی چند روز اخیر آرامش نسبی در این بازار حکم فرما شد و قیمت ها در این بازار رو به کاهش رفتند و در این بین ریزش قیمت ها در آخرین روز هفته جاری در حالی شدت گرفت که حجم معاملات در بازار خودرو با نزدیک شدن به تعطیلات آخر هفته بیش از قبل کاهش پیدا کرده است.

 

کاهش قیمت ها در بازار خودرو طی چند روز اخیر به شکلی بوده است که خودرو کوئیک آر از ۱۵۰ میلیون تومان امروز به ۱۴۶ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز همین حالت را دارد به طوری که قیمت آن از ۱۹۵ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۱۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است و یا پژو ۲۰۶ تیپ ۵ از ۲۵۵ میلیون در ابتدای هفته جاری امروز به قیمت ۲۴۸ میلیون تومان رسیده است.

 

این کاهش قیمت در انواع خودروهای دیگر بازار نیز دیده می شود به طوری که تیبا ۲ از ۱۲۹ میلیون تومان در ابتدای هفته جاری امروز به قیمت ۱۲۲ میلیون تومان معامله می شود و یا خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک در حالی امروز ۴۲۵ میلیون تومان قیمت خورده است که این خودرو در ابتدای هفته جاری به قیمت ۴۴۰ میلیون تومان معامله می شده است.

 

به گزارش خبرآنلاین، در بین انواع خودروهای مونتاژ اما پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۹ کماکان ۹۰۰ میلیون تومان معامله می شود و کیا سراتو مونتاژ نیز امروز ۷۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است و سیتروئن سی ۳ نیز امروز به قیمت ۸۴۰ میلیون تومان معامله می شود.

 

در بین این کاهش قیمت ها اما قیمت پراید ۱۳۱ از ۱۰۵میلیون تومان در ابتدای هفته جاری امروز با در نظر گرفتن کاهش قیمت آن در 24 ساعت گذشته به ۱۰۷ میلیون تومان رسیده است.

 

قیمت روز خودروهای پرفروش در جدول زیر آمده است:

 

قیمت پراید در بازار امروز پنجشنبه ۲۷ آذر ۹۹ +ثبت نام فروش نقدی سایپا /اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو+ قیمت خودرو‌های پرفروش

 

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو امروز 27 آذر 99

 
امروز 27 آذر 99 مراسم قرعه کشی فروش فوری 3 محصول ایران خودرو با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود لازم به ذکر است که این طرح فروش فوری ایران خودرو که طبق روال گذشته به مدت سه روز ادامه داشت از تاریخ 24 آذر آغاز شد و تا پایات 26 آذر نیز ادامه داشت در ادامه این خبر نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان فروش فوری 3 محصول ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی را به صورت جداگانه و با عناوین اسامی برندگان سمند ال ایکس ایران خودرو/ اسامی برندگان پژو پارس بنزینی/ اسامی برندگان پژو 206 تیپ دو برای متقاضیان ایران خودرو  را در لینک زیر می آوریم.
 
 
 
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار