آخرین وضعیت بازار بورس امروز شنبه 6 دی 99-راهبرد معاصر

آخرین وضعیت بازار بورس امروز شنبه 6 دی 99

با افزایش نگرانی ها در بازار بورس راهبرد معاصر نقشه بازار بورس و وضعیت بازار بورس امروز شنبه 6 دی را بررسی و در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۰۶ دی ۱۳۹۹ - 2020 December 26
کد خبر: ۷۱۸۳۳

به گزارش راهبرد معاصر در بسته خبری جدید خود، به بررسی و ارائه وضعیت بازار بورس به صورت روزانه می پردازد. کلیت بازار سهام طی روزهای اخیر مورد بررسی قرار میگیرد و نتایج آن به مخاطبان گزارش می شود. در ادامه وضعیت بازار بورس امروز شنبه 6 دی را میخوانید.

آخرین وضعیت بازار بورس امروز  شنبه 6 دی 99

شاخص کل بورس تهران شنبه 6 دی

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در اغاز معاملات امروز یکشنبه با 105 واحد کاهش به 73 هزار و 801واحد رسیده است.

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، تا ساعت 10:45 امروز 232 میلیون سهم به ارزش 48 میلیارد تومان داد و ستد شد.

آخرین وضعیت بازار بورس امروز  شنبه 6 دی 99

ارزش روز بازار در بورس اوراق بهادار تهران 313 هزار میلیارد تومان است.

 

گزارش بورس امروز شنبه 6 دی

در پایان معاملات امروز شاخص کل با افت بیش از 24 هزار واحدی به رقم یک میلیون و 423 هزار واحدی رسید. اما شاخص کل هم وزن عملکرد بهتری داشت و با رشد 4968 هزار واحدی به رقم 473 هزار و 476 واحدی رسید. همچنین شاخص قیمت (هم وزن) با رشد 3251 واحدی به رقم 309 هزار و 927 واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، 27326 واحد رشد داشت و به سطح یک میلیون و 991هزار واحد رسید.

 

در پایان معاملات امروز نمادهای فارس، فملی، فولاد و شستا بیشترین تاثیر را در روند شاخص کل بورس داشتند. همچنین نمادهای شستا، فملی، سیتا، خساپا، شپنا و فولاد پر تراکنش های بازار بودند وبه ترتیب نمادهای بوعلی، شستا، فولاد، قرن و فولاد بیشترین ارزش معاملات را در بورس اوراق بهاداراز آن خود کردند.

آخرین وضعیت بازار بورس امروز  شنبه 6 دی 99

در پایان معاملات امروز نمادهای های دلقما، دجابر، وآذر، فمراد، پسهند، کساوه و ونفت از پر تقاضا ترین های بازار بودند و بیشترین صف فروش به نماد غبهنوش تعلق داشت پس از غبهنوش، نماد غبهنوش، خمحور، شبندر، شبریز، پتایر، قنیشا و خمحرکه بیشترین صف فروش را داشتند.

 

به گزارش برنا در پایان معاملات فرابورس نیز شاخص کل بیش از 69 واحد افت یافته و به رقم 20 هزار و 73 واحد رسید نماد‌های وسپهر، بپیوند، چخزر و دی از پر تراکنش های بازار بودند.

 

  

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار