فرود ۲ هواپیمای نظامی روسیه در خاک ونزوئلا-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

فرود ۲ هواپیمای نظامی روسیه در خاک ونزوئلا

دو فروند هواپیمای نظامی روسی به همراه ۹۹ نظامی و ۳۵ تن کمک‌های انسان دوستانه، در فرودگاه بین‌المللی کاراکاس به زمین نشسته و مورد استقبال مقامات نظامی و سیاسی ونزوئلا قرار گرفتند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 March 25
کد خبر: ۷۲۱۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، دو فروند هواپیمای نظامی روسی- «آنتونوف-124» و «ایل-62»، به همراه 99 نظامی و 35 تن کمک‌های انسان دوستانه، شب گذشته در خاک ونزوئلا به زمین نشستند.

 

بر اساس اطلاعات رسانه‌های گروهی ونزوئلا، رئیس گارد ملی این کشور و مدیر اداره روابط بین الملل وزارت امور خارجه و همچنین دیپلمات‌های روسی مستقر در کاراکاس، از این هواپیماها استقبال کردند.

 

این دو هواپیمای روسی در مسیر حرکت خود به سمت کاراکاس، در دمشق (سوریه) و همچنین داکار (سنگال) برای سوخت گیری توقف داشتند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار