تصاویر و نقش تینا عبدی بازیگر در سریال آنام-راهبرد معاصر

تصاویر و نقش تینا عبدی بازیگر در سریال آنام

تینا عبدی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران بود و از مهم‌ترین آثار تینا عبدی می‌توان به بازیگری در سریال آنام اشاره کرد در ادامه خبر تصاویر و نقش تینا عبدی بازیگر در سریال آنام را می اوریم.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۰۹ دی ۱۳۹۹ - 2020 December 29
کد خبر: ۷۲۲۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر, تینا عبدی بازیگرتبریزی کشورمان که در تاریخ 17 آذر 99 خبر درگذشتش باعث شوک طرفدرانش شد لازم به ذکر است که تینا عبدی از جمله بازیگران سریال آنام بود در ادامه تصاویر و نقش تینا عبدی بازیگر در سریال آنام می پردازیم.

 

 

تینا عبدی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران بود. از مهم‌ترین آثار تینا عبدی می‌توان به بازیگری در سریال آنام، فیلم کاناپه اشاره کرد.

درگذشت تینا عبدی بازیگر سریال آنام

تینا عبدی بازیگر جوان تبریزی به دلیل شوک وارده از مشکلات اخیری که داشت دچار حمله و ایست قلبی شد. فوت این بازیگر جوان بازتاب گسترده‌ای در صفحات شخصی هنرمندان و فعالان فرهنگی آذربایجان در شبکه‌های اجتماعی داشت.

 

فوت تینا عبدی بازیگر جوان تبریزی، بازتاب گسترده‌ای در صفحات شخصی هنرمندان و فعالان فرهنگی آذربایجان در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

تینا عبدی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۵ در فیلم کاناپه به کارگردانی کیانوش عیاری بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال آنام، بیشتر نبود، اما تجربه خوبی برای تینا عبدی محسوب شد و همکاری با هنرمندانی همچون فرگل فربخش، ابوالفضل پورعرب، فرهاد آئیش و بابک حمیدیان را رقم زد.

علت درگذشت تینا عبدی

خبر درگذشت تینا عبدی را روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد. برخی منابع خبری ایست قلبی را علت درگذشت این هنرمند ذکر کرده‌اند.

 

بیوگرافی تینا عبدی

تینا عبدی متولد دهه ۱۳۷۰ بود و از کودکی به سینما و تئاتر علاقه داشت. او فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد و در تبریز درخشید و به عنوان یکی از بهترین بازیگران تئاتر این شهر در بین اهالی هنر شناخته می‌شد.

عبدی پس از تئاتر به دنیای تصویر پا گذاشت و در تولیدات محلی ایفای نقش کرد. سپس با بازی در سریال "آنام" خوش درخشید و به چهره‌ای شناخته شده بدل شد. او در سینما هم فعال بود و با کارگردان‌هایی همچون کیانوش عیاری کار کرد. او یکی از بازیگران زن بود که برای بازی در فیلم کاناپه موی خود را تراشید. البته این فیلم توقیف شد و هیچ وقت به نمایش درنیامد.


تینا عبدی در سال ۱۳۹۶ دوره‌ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرد. اثر مهم تینا عبدی در این سال، بازیگری در سریال آنام به کارگردانی جواد افشار محسوب می‌شود.



شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی تینا عبدی بازی در سریال آنام بوده است. تینا عبدی سال ۱۳۹۶ سریال آنام نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با جواد افشار همکاری داشته است. تینا عبدی توانست با بازی در سریال آنام تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مجید واشقانی، امیررضا دلاوری، ناصر هاشمی و لاله مرزبان بر تجارب او افزود.


آنام، نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی جواد افشار و به نویسندگی امیرعباس پیام است که در سال ۱۳۹۶ تولید شده‌است. تیتراژ پایانی این سریال با نام گرداب توسط آقای تیتراژی ایران اجرا شده‌است.


این سریال در شهرستان کلیبر و روستای نوجه ده در آذربایجان شرقی و تهران فیلم‌برداری شده‌است.

خلاصه داستان سریال آنام

داستان زندگی زنی میانسال به نام مارال است که زندگی پر ماجرا و سختی را پشت سر گذاشته و با تکیه بر قدرت اراده اش توانسته خود و خانواده اش را به آرامش و آسایش برساند. اما برملا شدن رازی، این آرامش را از او سلب کرده و زندگی اش را دوباره دچار تلاطم بزرگی می‌کند. او در می‌یابد تمام کسانی که عاشقش بوده و دوستش داشته‌اند، جنایات بزرگی در حق او مرتکب شده‌اند. پس تصمیم می‌گیرد برای به دست آوردن هر آنچه که به ناحق از او گرفته شده، بجنگد.

 

نقش تینا عبدی در سریال آنام 


پس از درگذشت بازیگر جوان کشورمان، سوالاتی در مورد نقش ایشان در سریال آنام مطرح شد. با جست وجو در سایت های رسمی و فضای مجازی (پیج رسمی سریال آنام )، نقش های متعددی با انتشار تصاویر، به وی نسبت داده شده است. علیرغم اینکه نقش بسیار مهمی در سریال آنام به ایشان نسبت داده شده، در رابطه با نقش زنده یاد خانم تینا عبدی در سریال آنام به نتیجه دقیقی دست پیدا نکرده ایم!

 

عکس های تینا عبدی بازیگر سریال آنام

 

تصاویر و نقش تینا عبدی بازیگر در سریال آنام

تصاویر و نقش تینا عبدی بازیگر در سریال آنام

تصاویر و نقش تینا عبدی بازیگر در سریال آنام

تصاویر و نقش تینا عبدی بازیگر در سریال آنام

تصاویر و نقش تینا عبدی بازیگر در سریال آنام

 

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پگاه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
0
دروغه ایست قلبی تینا عبدی زنداییه منه اون خود کشی کرد به خاطر داییم
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
0
آخه چرا الکی میگین این کجا تو سریال آنام بوده؟هیچ اسمی ازش نیست
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار