درخواست رژیم صهیونیستی از بایدن درباره ایران-راهبرد معاصر
ایران: در صورت حمله به لبنان مشارکت کامل همه جبهه‌های مقاومت روی میز است رویترز: آمریکا تاکنون 27 هزار بمب و موشک به اسرائیل داده است بایدن: با یک دیوانه مناظره کردم/ ترامپ دروغ می‌گفت عملیات موفق رزمندگان فلسطینی با استفاده از موشک اف-16 رایزنی تلفنی باقری و لاوروف درباره مسائل دوجانبه و منطقه‌ای ادعای آژانس درباره نصب آبشارهای سانتریفیوژ جدید در فردو درخواست آلمان از ایران برای کمک به جلوگیری از تشدید تنش‌ها در منطقه حجاج ایرانی رای دادند گوترش: از عملکرد خود و سازمان ملل رضایت ندارم الهام علی‌اف پارلمان جمهوری آذربایجان را منحل کرد گفت‌وگوی تلفنی باقری و وزیر خارجه عربستان سعودی رسانه اسرائیلی: جنگ با حزب‌الله به این زودی ها آغاز نمی‌شود باقری: کانادای مدعی دموکراسی اجازه برگزاری انتخابات ایران را نداد واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اظهارات مداخله‌جویانه نماینده آمریکا درباره انتخابات ایران مشاور بایدن: او کنار نمی‌کشد

درخواست رژیم صهیونیستی از بایدن درباره ایران

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی از جو بایدن خواست سیاست های دونالد ترامپ را در برابر ایران ادامه بدهد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۱۹ دی ۱۳۹۹ - 2021 January 08
کد خبر: ۷۳۳۴۲

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از شبکه اسرائیل نشنال نیوز، الی کوهی وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی از جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا خواست که سیاست دولت فعلی این کشور درباره ایران را حفظ کند.

 

کوهن که با شبکه i24 news گفت و گو می کرد، گفت: هشت سال دوره باراک اوباما رئیس‌جمهور پیشین آمریکا به هیچ دستاورد سیاسی در منطقه نیانجامید. اما در مقایسه با آن، در دوره چهار ساله رئیس جمهور ترامپ، فعالیت قاطعانهای علیه ایران انجام شد.

 

او در این راستا ادامه داد: اگر می خواهید ثبات منطقه حفظ شود، اگر می خواهید معاهده های صلح پیش رفت بیشتری کنند، مهم است که این سیاست مقابل ایران ادامه یابد.

 

این وزیر صهیونیست با ادعاهایی علیه نقش ایران در منطقه و نام بردن کشورهایی از جمله لبنان، سوریه و یمن گفت: ایران هرجا می رود، مردم آنجا رنج می کشند./ ایسنا

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده