قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز پنجشنبه ۹ بهمن ۹۹/+ نتایج قرعه کشی ایران خودرو +اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی امروز ۹ بهمن-راهبرد معاصر
قیمت خودرو‌های داخلی امروز ۹ بهمن ۹۹/ نتایج قرعه کشی ایران خودرو ۹ بهمن ۹۹

قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز پنجشنبه ۹ بهمن ۹۹/+ نتایج قرعه کشی ایران خودرو +اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی امروز ۹ بهمن

قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز پنجشنبه ۹ بهمن ۹۹ اعلام شد و تغییرات قیمت خودرو ایران خودرو و سایپا به همراه. نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی امروز ۹ بهمن ۹۹ را در ادامه می‌آوریم.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 January 28
کد خبر: ۷۵۵۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز پنجشنبه ۹ بهمن ۹۹ بر اساس مشاهدات میدانی به دست آمد که بر اساس آن افزایش قیمت خودرو در بازار ایران همچنان ادامه دارد. پس از کاهش نرخ دلار در بازار قیمت خودرو‌های ایران خودرو سایپا نیز در بازار داخلی کاهش یافت. با توجه به این قانون که خودروسازان می‌توانند هر سه ماه قیمت خودرو را افزایش دهند باید منتظر ماند تا قیمت خودرو‌ها روز به روز بالاتر روند. خرید و فروش خودرو در بازار راکد شده بود و دلالان نیز تلاش می‌کنند تا مانع افت بیشتر قیمت خودرو شوند. در این میان روز گذشته شاهد کاهش قیمت خودرو بوده ایم. علاوه بر راکد شدن بازار تصمیم جدید شورای رقابت نیز بر این است که تا پایان سال هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته باشند. این در حالی است که مردم هیچ گونه خرید و فروشی انجام نمی‌دهند. در ادامه لینک ثبت نام ایران خودرو را در ادامه آورده ایم. قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز پنجشنبه ۹ بهمن ۹۹ را در جداول زیر ببینید. همچنین در ادامه نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی امروز ۹ بهمن ۹۹ را می‌آوریم.

قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز پنجشنبه ۹ بهمن ۹۹+ اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی امروز ۹ بهمن

 

نتایج قرعه کشی پیش فروش ۷ محصول ایران خودرو امروز پس از انجام قرعه کشی ایران خودرو با حضور نهاد‌های نظارتی اعلام شد لازم به ذکر است که ثبت نام در جدیدترین طرح پیش فروش ایران خودرو که ۷ محصول دناپلاس، سورن پلاس، راناپلاس، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای، پژو پارس با موتور TU ۵ و پژو پارس بنزینی را عرضه کرد از ۵ بهمن اغاز شده و تا پایان دیروز ادامه داشت در ادامه  لینک اسامی برندگان ایران خودرو را به صورت صورت جداگانه و با عناوین اسامی  برندگان دنا پلاس، اسامی برندگان سورن پلاس، اسامی برندگان پارس با موتور 5TU، اسامی برندگان رانا پلاس، اسامی برندگان پژو ۲۰۶ تیپ دو، اسامی برندگان پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای و اسامی برندگان پژو پارس بنزینی می آوریم. 

 

قرعه کشی پیش فروش 7 محصول ایران خودرو دیروز چهارشنبه 8 بهمن 99 با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد لازم به ذکر است که 7 محصول دناپلاس، سورن‌ پلاس، راناپلاس، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای، پژو پارس با موتور TU۵ و پژو پارس بنزینی در  دوازدهمین مرحله از فروش یکساله ایران خودرو با موعد تحویل 1400 عرضه شد و همچنین اسامی برندگان از طریق سایت فروش اینترنتی به نشانی esale.ikco.ir و ارسال پیامک اعلام می‌شود. مشتریان نهایی، ظرف مدت پنج روز فرصت دارند که وجه علی‌الحساب خودرو را مطابق جدول از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو پرداخت کنند.

 

نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو امروز 9 بهمن ۹۹/ جزئیات پیش فروش 7 محصول ایران خودرو

قرعه‌کشی طرح پیش فروش یک‌ساله ۷ محصول ایران‌خودرو، با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهاد‌های نظارتی ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه برگزار می‌شود.

 

در این طرح خودروهای دنا پلاس، سورن پلاس، پارس با موتور ۵TU، رانا پلاس، پژو ۲۰۶ تیپ دو، پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای و پژو پارس بنزینی عرضه شده است.

 

قرعه کشی پیش فروش یک ساله محصولات ایران خودرو در بهمن ۹۹ (بخشنامه ۴۳۵۴) برای هفت خودروی دنا پلاس، رانا پلاس، سورن پلاس، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای، پژو پارس بنزینی و پژو پارس با موتور TU۵ برگزار شد.
 
 
ثبت نام طرح جدید پیش فروش سه محصول ایران خودرو از پنجم بهمن ۱۳۹۹ آغاز شد و سه روز ادامه داشت، سپس قرعه کشی آن روز هشتم بهمن ماه ۹۹ با حضور مسئولان و نهادهای نظارتی انجام شد، اسامی برندگان تا ساعاتی دیگر توسط ایران خودرو اعلام خواهد شد .
 
 
محصولات ایران خودرو
 
بر اساس بخشنامه ۴۳۵۴ ایران خودرو هفت خودروی دنا پلاس، رانا پلاس، سورن پلاس، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای، پژو پارس بنزینی و پژو پارس با موتور TU۵ در این طرح عرضه می‌شوند.
 
 
قیمت محصولات ایران خودرو
 
در طرح جدید ایران خودرو، محصولات با پیش پرداخت علی‌الحساب زیر عرضه می‌شوند:
 
دنا پلاس با مبلغ پیش پرداخت ۸۳ میلیون و ۶۱ هزار و ۱۰۰ تومان
سورن‌پلاس با مبلغ پیش پرداخت ۹۴ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۴۰۰ تومان
پارس با موتور TU۵ با مبلغ پیش پرداخت ۶۳ میلیون و ۱۷۴ هزار و ۷۵ تومان
رانا پلاس با مبلغ پیش پرداخت ۸۹ میلیون و ۷۵۸ هزار و ۳۰۰ تومان
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با مبلغ پیش پرداخت ۵۵ میلیون و ۵۵ هزار و ۶۰۰ تومان
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای با مبلغ پیش پرداخت ۹۹ میلیون و ۸۱۰ هزار و ۷۰۰ تومان
پژو پارس بنزینی با مبلغ پیش پرداخت ۶۰ میلیون و ۷۷۳ هزار و ۷۰۰ تومان
 
 
تعداد افراد متقاضی ایران خودرو
 
در این طرح ۸۴۱ هزار و ۳۲۴ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۸۰۸ هزار و ۲۹۷ نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.
 
 
تعداد افراد متقاضی هر محصول ایران خودرو
 
دنا پلاس: تعداد افراد ثبت نامی ۲۲۲ هزار و ۹۳۰ نفر
سورن پلاس: تعداد افراد ثبت نامی ۳۴ هزار و ۸۸۴ نفر
پارس با موتور TU۵: تعداد افراد ثبت نامی ۲۶۲ هزار و ۱۵ نفر
رانا پلاس: تعداد افراد ثبت نامی ۱۴ هزار و ۹۰۸ نفر
پژو ۲۰۶ تیپ ۲: تعداد افراد ثبت نامی ۱۱۹ هزار و ۵۹۶ نفر
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای: تعداد افراد ثبت نامی ۸۸ هزار و ۸۵۸ نفر
پژو پارس بنزینی: تعداد افراد ثبت نامی ۶۵ هزار و ۱۰۶ نفر
 
 
تعداد برندگان ایران خودرو
 
۱۸ هزار و ۶۰۰ نفر بر اساس ظرفیت هر خودرو، به عنوان برنده و با روش قرعه‌کشی انتخاب شدند. ۳۷ هزار و ۲۰۰ نفر نیز به عنوان افراد ذخیره در نظر گرفته شده‌اند.
 
ظرفیت محصولات ایران خودرو
 
در این طرح ۱۸ هزار و ۶۰۰ خودرو از هفت محصول ایران خودرو عرضه می‌شود:
 
۲۸۰۰ دستگاه خودرو دنا پلاس
۲۲۰۰ دستگاه خودرو سورن پلاس
۵۲۰۰ دستگاه خودرو پارس با موتور TU۵
۱۴۰۰ دستگاه خودرو رانا پلاس
۱۸۰۰ دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲
۱۲۰۰ دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای
۴۰۰۰ دستگاه خودرو پژو پارس بنزینی
 

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو بر اساس کد پیگیری 9 بهمن 99

اسامی منتخب در این طرح، پس از تائید نهاد‌های نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها، اعلام خواهد شد. ضمن اینکه به منتخبین نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

 

اسامی برندگان ایران خودرو 9 بهمن 99 

 

در ادامه لینک اسامی برندگان ایران خودرو را به صورت صورت جداگانه و با عناوین اسامی  برندگان دنا پلاس، اسامی برندگان سورن پلاس، اسامی برندگان پارس با موتور 5TU، اسامی برندگان رانا پلاس، اسامی برندگان پژو ۲۰۶ تیپ دو، اسامی برندگان پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای و اسامی برندگان پژو پارس بنزینی می آوریم.

 

 اسامی  برندگان دنا پلاس

 

اسامی برندگان سورن پلاس

 

اسامی برندگان پارس با موتور 5TU

 

اسامی برندگان رانا پلاس

 

اسامی برندگان پژو ۲۰۶ تیپ دو

 

اسامی برندگان پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای 

 

اسامی برندگان پژو پارس بنزینی 

 

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان طرح پیش فروش ایران‌ خودرو امروز 9 بهمن ماه 99

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

 

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

آدرس سایت ایران خودرو/ لینک ثبت برندگان ایران خودرو

 

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند.

 

قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز پنجشنبه ۹ بهمن ۹۹

نام خودرو قیمت اعلام شده توسط سایپا (تومان) قیمت خودرو در بازار آزاد (تومان)
پراید X111 --- 122.000.000
پراید X131 --- 101.000.000
پراید X132 --- 103.000.000
تیبا X231 87.075.000 111.000.000
تیبا 2 95.426.000 119.000.000
ساینا 92.928.000 125.000.000
کوییک دنده ای 130.015.000 129.000.000
سراتو --- 770.000.000
رنو ساندرو استپ وی --- 480.000.000
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهندس مهران فروردین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
0
0
سلام
مکرر قیمت های مندرج در سایت شما را چک می کنم و با قبمت بازار و قیمت های خودروهای سایت های دیگر چک می کنم، در سایت شما همواره قیمت ها بالاتر از واقع هستند، خودتان همین الان چک کنید و سایت های معتبر دیگر را ببینید
هدف شما از بالاتر اعلام کردن قیمت خودروهای تولید داخل چیست؟