سال ۱۴۰۵ چند روز تعطیل رسمی دارد؟ وکیل: حکم اعدام «شریفه محمدی»، فعال کارگری، با تصمیم رئیس قوه قضائیه به سی سال حبس تبدیل شد توقیف محموله قاچاق دام آلوده در مازندران تصویب روز ملی هوا فضا و روز جزایر سه گانه خلیج فارس در تقویم رسمی کشور جزئیات تیراندازی پلیس در منطقه سوهانک تهران / دستگیری و زخمی شدن چند نفر / اعتراض دانشجویان به جولان اراذل و اوباش در محدوده دانشگاه آزاد اعلام محدودیت‌های ترافیکی از ۷ تا ۱۰ آبان در برخی از جاده‌های کشور این ربات انسان‌نما اتاق را مرتب و لباس‌ها را تا می‌کند جاده چالوس یکطرفه شد/ محدودیت‌های جدید اعلام شد اعلام جرم علیه تهیه‌کننده و مجری برنامه منتشرکننده ادعا‌های فائزه هاشمی هشدار دادگستری تهران درباره مراکز غیرمجاز خدمات زیبایی تشکیل پرونده قضائی برای فائزه هاشمی زمان توزیع کارت آزمون کانون وکلا اعلام شد تعطیلی پنجشنبه‌ها و کاهش ساعات کاری ادارات/ سازمان اداری و استخدامی کشور مسئول اجرای ساعات کاری ادارات جدید شد مدارس این شهر‌ها فردا چهارشنبه ۷ آبان تعطیل شد/ تاخیر در فعالیت ادارات خوزستان + جزئیات  وکیل مدافع پژمان جمشیدی: موکلم ممنوع الخروج نبوده است  خروج سهامدار اصلی بانک آینده از کشور صحت دارد؟

ماجرای پرواز دیشب ترکیش‌ایر در فرودگاه امام چه بود؟

اتفاقی که دیشب برای پرواز ترکیش‌ایر رخ داد، ارتباطی به شنیده شدن صدای آژیر خطر در تهران نداشت و صرفاً به دلیل مسائل جوی بوده است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 January 30
کد خبر: ۷۵۷۵۴

ب گزارش راهبرد معاصر، بامداد امروز یک فروند هواپیمای ترکیش‌ایر که قصد فرود در فرودگاه امام‌خمینی(ره) را داشت، به دلیل بدی آب و هوا به فرودگاه باکو تغییر مسیر داد و به این فرودگاه دایورت شد.

 

برخی رسانه‌های خارجی همزمانی این اتفاق با به صدا درآمدن آژیر خطر در غرب تهران را مشکوک و مرتبط به هم دانستند.

 

اما یک مقام مسئول در فرودگاه امام خمینی(ره) این موضوع را رد کرد.

 

وی اظهار داشت: پرواز ترکیش‌ایر دو فرودگاه آلترناتیو داشته است که یکی اصفهان و دیگری، باکو بوده است ولی خلبان تصمیم به نشاندن هواپیما در فرودگاه باکو می‌گیرد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه به دلیل بدی آب و هوا، دید افقی در فرودگاه امام خمینی(ره) کاهش یافته بود، درباره اینکه چرا پس از پرواز ترکیش‌ایر، ایران‌ایر و ماهان در فرودگاه امام خمینی(ره) فرود آمدند، گفت: سیاست شرکت‌های هواپیمایی با یکدیگر فرق دارد؛ برخی در دید کم به خلبان اجازه فرود می‌دهند و برخی هم اجازه نمی‌دهند.

 

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد هواپیمایی ترکیش‌ایر اجازه فرود به خلبان در دید ۸۰۰ متر را نداده است. این موضوع در کتاب «عملیات هوانوردی» شرکت‌های هواپیمایی درج شده و به خلبانان دیکته می‌شود.

 

به گفته این مقام مسئول، هواپیمای شرکت هواپیمایی ترکیش ایر که دیشب به دلیل شرایط آب و هوایی تهران به باکو رفته بود بامداد امروز به فرودگاه امام خمینی(ره) تهران بازگشته و مسافران به سلامت از هواپیما پیاده شده‌اند./ مهر

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار