هشدار جدی؛ قطعی‌های ۱۲ ساعته آب برای مشترکان بد مصرف در راه است فشار تورم در کدام استان‌ها بیشتر است؟ رئیس اتحادیه مشاوران املاک: قیمت هر متر خانه در شمال تهران بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان کاهش یافته وام ساخت و تولید با ضمانت سپرده ارزی فراهم شد پیش‌بینی قیمت طلا و سکه فردا سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۴ شرایط فروش نقدی و اقساطی دیگنیتی پرایم اعلام شد قیمت بیت‌کوین به آستانه ثبت رکورد جدید رسید زمان و نحوه ثبت‌نام در آزمون استخدام بانک مرکزی اعلام شد با حکم رییس جمهور، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان منصوب شد/ امین مقومی کیست؟ پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۴ / بازار طلا عقب‌نشینی کرد؟ جزئیات ورود خودرو‌های مناطق آزاد به سرزمین اصلی و دریافت پلاک ملی اعلام شد وزیر کشاورزی: در تامین کالا‌های اساسی هیچ تنش و مشکلی وجود ندارد سد‌های کشور ۴۲ درصد آب دارند/ ارتفاع کل ریزش‌های جوی نسبت به میانگین دوره‌های مشابه، ۴۰ درصد افت داشته حذف یارانه نقدی این سه دهک تا شهریور قطعی شد + جزئیات  سقف جدید بیمه‌نامه‌های بزرگ اعلام شد

افتتاح مرکز تحویل مستقیم محصولات سایپا

مرکز تحویل مستقیم محصولات گروه سایپا به مشتریان و همچنین موزه محصولات قدیمی و تاریخی شرکت پارس خودرو با حضور سیدجواد سلیمانی مدیرعامل این گروه خودروسازی افتتاح شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 February 08
کد خبر: ۷۶۸۳۷
به گزارش راهبرد معاصر سلیمانی در این مراسم تکریم مشتریان را از اولویت های اصلی گروه سایپا برشمرد و گفت: در گروه سایپا احترام ویژه و رضایت مندی مشتریان از وظایف اصلی محسوب می شود و شرایط برای همه مشتریان باید به نحوی باشد که بتوانند به راحتی محصول خریداری شده خود را تحویل بگیرند.

وی افزود: بر همین اساس زیرساختی برای تحویل مستقیم خودرو به مشتریان ایجاد شده که بسیار مناسب است و با حداقل زمان و با شرایط مناسب خودرو تحویل مشتری می شود.

سلیمانی با اشاره به ضرورت افزایش کیفیت محصولات گروه سایپا گفت: در گذشته بعضی از محصولات سایپا دارای مشکلات کیفی بود و بر همین اساس برای خودروهای جدید فرآیندی طراحی و اجرا خواهد شد که محصولات آماده تحویل به مشتریان با حداکثر کیفیت، تولید و به مشتریان تحویل شود و با این شرایط قطعا تصویر ذهنی مشتریان به محصولات گروه سایپا تغییر خواهد کرد.

در ادامه قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی و فروش گروه سایپا نیز گفت: بر اساس تدابیر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، تحویل خودرو به مشتریان گروه سایپا در سه ماه گذشته و با همکاری شرکت سایپا لجستیک ۵۰ درصد افزایش یافته است، ولی لازم بود که با ایجاد زیرساختی جدید و مناسب در ایام پایانی سال و در جهت افزایش رضایت مندی مشتریان گامی جدید برداشته شود.

مجید باقری افزود: تمامی برنامه های ایجاد شده در جهت رضایت مشتریان است و بسیار با اهمیت است، برهمین اساس بستری جدید ایجاد شده و سامانه نرم افزاری جدیدی طراحی و آغاز به کار می‌کند و تمام مشتریان در هر مرحله‌ای با ورود به این سامانه می توانند درخواست تحویل خودرو را در مرکز تحویل مستقیم محصولات گروه سایپا داشته باشند و دیگر نیاز به مراجعه به نمایندگی های گروه سایپا ندارند.

باقری با اشاره به توانمندی این سیستم جهت تحویل خودرو در زمان مقرر به مشتریان تصریح کرد: سایپا به افرادی که مایل به تحویل خودرو در مرکز تحویل مستقیم محصولات سایپا هستند و درخواست خود را اعلام کرده اند، در موعد تحویل، اطلاع رسانی می کند و سه زمان در طول یک هفته به مشتری اعلام می شود و پس از هماهنگی زمان تحویل، مشتری با حضور در این مرکز و در مدت زمان کوتاه خودرو خود را تحویل می گیرد.

مرکز تحویل مستقیم محصولات گروه سایپا به مشتریان در کیلومتر ۹ و جنب شرکت پارس خودرو ایجاد شده است.

همزمان با آغاز به کار مرکز تحویل مستقیم محصولات سایپا به مشتریان، موزه خودروهای کلاسیک شرکت پارس خودرو نیز با حضور مدیرعامل گروه سایپا افتتاح شد. دراین موزه تمامی خودروهای تولید شده شرکت پارس خودرو از ابتدای تاسیس این شرکت تاکنون جمع آوری شده و در معرض تماشای مراجعین و مشتریان گروه سایپا که جهت دریافت خودرو ثبت نامی مراجعه کرده اند، قرار می گیرد.

 

اقتصاد آنلاین

ارسال نظر
آخرین اخبار