اعتراض تند وزیر صمت به قطع کامل برق صنایع بزرگ در ۱۵ روز آینده بیانیه اسنپ پی در پی صدور رای شورای رقابت؛ از حق قانونی تجدیدنظرخواهی استفاده می‌کنیم سهمیه بنزین در کارت‌های بانکی؛ اجرای طرح نهایی از مرداد ۱۴۰۴ صدور مجوز افتتاح اولین شعبه بانک روسی در ایران هشدار آبفا درباره تداوم خشکسالی در تهران / کاهش ۴۵ درصدی بارندگی و افت منابع آبی سد ماملو واردات خودرو و تلفن همراه مشمول دریافت ضمانت‌نامه بانکی در گمرک شد روز‌های پنجشنبه شعب کشیک بانک‌ها دایر است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز ۱۴۰۴/۰۲/۲۳ پرداخت دیه ۵۹ جان باخته حادثه بندر رجایی جاده چالوس تا پایان اردیبهشت مسدود است تعرفه بسته‌های اینترنت تغییر می‌کند؟ درآمد ماهانه ۱۵ میلیون تومانی خانواده‌های محروم در طرح توانمندسازی محرومان تمدید معافیت واردات طلا، نقره و پلاتین خام از مالیات تا آذر ۱۴۰۴ وزیر کار: مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی با ۳۰ درصد افزایش واریز می‌شود گوشت گرم از فهرست کالا‌های اساسی خارج شد

افتتاح مرکز تحویل مستقیم محصولات سایپا

مرکز تحویل مستقیم محصولات گروه سایپا به مشتریان و همچنین موزه محصولات قدیمی و تاریخی شرکت پارس خودرو با حضور سیدجواد سلیمانی مدیرعامل این گروه خودروسازی افتتاح شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 February 08
کد خبر: ۷۶۸۳۷
به گزارش راهبرد معاصر سلیمانی در این مراسم تکریم مشتریان را از اولویت های اصلی گروه سایپا برشمرد و گفت: در گروه سایپا احترام ویژه و رضایت مندی مشتریان از وظایف اصلی محسوب می شود و شرایط برای همه مشتریان باید به نحوی باشد که بتوانند به راحتی محصول خریداری شده خود را تحویل بگیرند.

وی افزود: بر همین اساس زیرساختی برای تحویل مستقیم خودرو به مشتریان ایجاد شده که بسیار مناسب است و با حداقل زمان و با شرایط مناسب خودرو تحویل مشتری می شود.

سلیمانی با اشاره به ضرورت افزایش کیفیت محصولات گروه سایپا گفت: در گذشته بعضی از محصولات سایپا دارای مشکلات کیفی بود و بر همین اساس برای خودروهای جدید فرآیندی طراحی و اجرا خواهد شد که محصولات آماده تحویل به مشتریان با حداکثر کیفیت، تولید و به مشتریان تحویل شود و با این شرایط قطعا تصویر ذهنی مشتریان به محصولات گروه سایپا تغییر خواهد کرد.

در ادامه قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی و فروش گروه سایپا نیز گفت: بر اساس تدابیر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، تحویل خودرو به مشتریان گروه سایپا در سه ماه گذشته و با همکاری شرکت سایپا لجستیک ۵۰ درصد افزایش یافته است، ولی لازم بود که با ایجاد زیرساختی جدید و مناسب در ایام پایانی سال و در جهت افزایش رضایت مندی مشتریان گامی جدید برداشته شود.

مجید باقری افزود: تمامی برنامه های ایجاد شده در جهت رضایت مشتریان است و بسیار با اهمیت است، برهمین اساس بستری جدید ایجاد شده و سامانه نرم افزاری جدیدی طراحی و آغاز به کار می‌کند و تمام مشتریان در هر مرحله‌ای با ورود به این سامانه می توانند درخواست تحویل خودرو را در مرکز تحویل مستقیم محصولات گروه سایپا داشته باشند و دیگر نیاز به مراجعه به نمایندگی های گروه سایپا ندارند.

باقری با اشاره به توانمندی این سیستم جهت تحویل خودرو در زمان مقرر به مشتریان تصریح کرد: سایپا به افرادی که مایل به تحویل خودرو در مرکز تحویل مستقیم محصولات سایپا هستند و درخواست خود را اعلام کرده اند، در موعد تحویل، اطلاع رسانی می کند و سه زمان در طول یک هفته به مشتری اعلام می شود و پس از هماهنگی زمان تحویل، مشتری با حضور در این مرکز و در مدت زمان کوتاه خودرو خود را تحویل می گیرد.

مرکز تحویل مستقیم محصولات گروه سایپا به مشتریان در کیلومتر ۹ و جنب شرکت پارس خودرو ایجاد شده است.

همزمان با آغاز به کار مرکز تحویل مستقیم محصولات سایپا به مشتریان، موزه خودروهای کلاسیک شرکت پارس خودرو نیز با حضور مدیرعامل گروه سایپا افتتاح شد. دراین موزه تمامی خودروهای تولید شده شرکت پارس خودرو از ابتدای تاسیس این شرکت تاکنون جمع آوری شده و در معرض تماشای مراجعین و مشتریان گروه سایپا که جهت دریافت خودرو ثبت نامی مراجعه کرده اند، قرار می گیرد.

 

اقتصاد آنلاین

ارسال نظر