اعراب اسرائیل به دنبال تحریم انتخابات رژیم صهیونیستی-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه
رویترز گزارش داد

اعراب اسرائیل به دنبال تحریم انتخابات رژیم صهیونیستی

جوانان فلسطینی در پاسخ به تصویب قانون تبعیض آمیز در پارلمان فلسطین اشغالی، اعراب ساکن این سرزمین را به تحریم انتخابات پارلمانی دعوت کردند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 05
کد خبر: ۷۸۱۷
به گزارش  راهبرد معاصر ، به‌دنبال تصویب قانونی در فلسطین اشغالی که اعراب را به شهروند درجه دو تبدیل کرده است، شماری از شهروندان جوان عرب در فلسطین اشغالی طی فراخوانی از اقلیت اعراب این سرزمین خواستند انتخابات پارلمانی روز پنج‌شنبه را تحریم کنند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، طرفداران تحریم انتخابات پارلمانی که اغلب به‌عنوان فلسطینی شناخته می‌شوند، در سال‌های گذشته بارها برای تحریم انتخابات در فلسطین اشغالی تلاش کردند. اما این‌بار آن‌ها می‌گویند به قانونی  اعتراض دارند که توسط پارلمان رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۸ تصویب شده است و فقط  یهودی‌ها را واجد حق تعیین سرنوست در «دولت-ملت» یهود می‌شناسد.

با این حال سران احزاب عرب در فلسطین اشغالی در تلاشند اعراب این منطقه را پای صندوق رأی بکشند.

«جول الیاس» دانش‌آموز ساکن شهر «حیفا» است که جمعیتی شامل اعراب و یهودی‌ها را دارد. این جوان فلسطینی که بروشورهایی را در محله عرب‌نشین «وادی نیسناس» پخش می‌کند گفت: «این تلاشی برای تحریم بدنه‌ای است که تلاش دارد هویت فلسطینی ما را پاک کند».

نتانیاهو ماه مارس سال جاری میلادی با اشاره به قانون تصویب شده در پارلمان، در حساب «اینستاگرام» خود نوشت: «اسرائیل کشوری برای همه شهروندان نیست».

طبق ارقام منتشر شده توسط اداره مرکزی آمار رژیم صهیونیستی در آغاز سال ۲۰۱۹، از جمعیت حدوداً ۹ میلیون نفری فلسطین اشغالی، ۱.۹ میلیون نفر عرب هستند.
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار