توقیف ۵ شناور و محموله بزرگ کالای ممنوعه در آب‌های بندرعباس معتمدیان: برخی مدارس استان تهران سه شیفته هستند علت مرگ جوان ایرانی در آفریقای جنوبی چه بود؟ ماجرای همه‌گیری ویروس جدید در قم چیست؟ / توضیحات دانشگاه علوم پزشکی پیدا شدن ۷۴ جسد در مخزن سد کرج حقیقت داشت؟ نحوه مراحل گزینش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ماجرای فوت دانشجوی دانشگاه شیراز در خوابگاه چه بود؟ رأی محکومیت شبنم نعمت زاده به ۲۰ سال حبس نقض شده است تغییرات در دریافتی معلمان؛ شمول کسور بازنشستگی فرهنگیان اعلام شد نحوه فعالیت مدارس خوزستان اعلام شد هشدار هواشناسی به این مناطق تهران / پیش بینی وضعیت جوی ۲۶ آبان ۱۴۰۴ ماجرای صدور کارت‌های صلیب سرخ، کهنه سربازان، معیشت و غرامت برای آزادگان چیست؟ تونل توحید ساعاتی دیگر مسدود می‌شود ۳۰۳ هزار سایت قمار مسدود شدند استانداری تهران: خروج بیش از ۴۷۰ هزار نفر از اتباع غیر مجاز از ایران، موجب آزادسازی ۳ هزار کلاس درس شده بزرگ‌ترین محموله مخدر شیشه در جنوب شرق کشور زمین گیر شد

ممنوعیت پیک نوروزی یا تکالیف سنتی در ایام عید

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: برنامه «عید، هنر و داستان» در ایام عید نوروز برای دانش آموزان دوره ابتدائی اجرا می شود و ارائه تکالیف سنتی یا پیک نوروزی ممنوع است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 February 24
کد خبر: ۷۸۷۰۹

به گزارش راهبرد معاصر رضوان حکیم زاده در نشست شورای معاونین و روسای آموزش و پرورش استان هرمزگان با بیان اینکه مطابق سال گذشته، تکالیفی با عنوان تکالیف نوروزی نخواهیم داشت، اظهار داشت: تکالیف سنتی توسط معلمان برای ایام نوروز ممنوع است و فقط برنامه «عید، هنر و داستان» برای دانش آموزان اجرا می شود.

وی افزود: برنامه " عید، هنر و داستان" با اهدافی همچون پرداختن به ابعاد عاطفی، هنری و تربیتی و همچنین آماده سازی بستر مناسب برای بروز استعدادهای درونی و هنری دانش آموزان برنامه ریزی شده است.

حکیم زاده تصریح کرد: دانش‌آموزان می‌توانند از بستر فیلم و نمایش و عکس و نقاشی و دیگر ابعاد هنری با موضوعات مختلف از جمله دنیای با بیماری کرونا و دنیای بدون کرونا و همچنین دلتنگی برای مدرسه در راستای طرح آجر به آجر، استفاده کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: برنامه عید و داستان جایگزین شد که دانش آموزان در سه محور داستان گویی، داستان خوانی و داستان نویسی بتوانند خلاقیت‌های خود را بروز دهند و با کتاب انس بگیرند تا بواسطه نوشتن داستان مهارت‌های نوشتن و از طریق داستان خوانی مهارت‌های خواندن را تقویت کنند.

به گفته حکیم زاده، این برنامه علاوه بر حرکت در راستای علایق دانش‌آموزان،در عین حال فرصت‌هایی را برای پرورش خلاقیت آنها ایجاد می‌کند و  دانش‌آموزان درگیر فضای مجازی نمی‌شوند.

فارس

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار