اعلام آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور رسیدگی به ۸۹ پرونده کثیرالشاکی برداشت غیرمجاز اینترنتی موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات جمعی از محکومان دادگاه‌ها یکطرفه شدن جاده چالوس از ساعت ۱۲ امروز رگبار باران و وزش باد در برخی استان‌ها/دما در نیمه شرقی کاهش می‌یابد وضعیت آب‌ و هوا و جاده‌ها، امروز ۶ فروردین ۱۴۰۴؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و آزاد راه تهران - شمال جانشین فرمانده انتظامی: وجود اتباع خارجی غیر مجاز بسیار خطرناک است و جرم محسوب می‌شود مقام‌های بهداشتی: میزان ابتلا به سل پس از همه‌گیری کووید به شکل نگران‌کننده‌ای افزایش یافته است توقف سفر‌های دریایی؛ تردد مسافری به هرمز و قشم ممنوع شد پیش‌بینی وضعیت هوا طی چند روز آینده افزایش تلفات جاده‌ای در نوروز؛ ۳۳۴ فوتی و بیش از ۸۳۰۰ مجروح ساعت کاری ادارات و بانک‌ها از ۵ فروردین ۱۴۰۴ اعلام شد هواشناسی ایران ۵ فروردین؛ هشدار بارش‌های رگباری و کاهش دما در ۸ استان شرایط جدید رتبه‌بندی مدارس / برنامه ارتقای کیفیت مدارس بارش باران و رعد و برق در برخی استان‌ها/ وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور

ممنوعیت پیک نوروزی یا تکالیف سنتی در ایام عید

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: برنامه «عید، هنر و داستان» در ایام عید نوروز برای دانش آموزان دوره ابتدائی اجرا می شود و ارائه تکالیف سنتی یا پیک نوروزی ممنوع است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 February 24
کد خبر: ۷۸۷۰۹

به گزارش راهبرد معاصر رضوان حکیم زاده در نشست شورای معاونین و روسای آموزش و پرورش استان هرمزگان با بیان اینکه مطابق سال گذشته، تکالیفی با عنوان تکالیف نوروزی نخواهیم داشت، اظهار داشت: تکالیف سنتی توسط معلمان برای ایام نوروز ممنوع است و فقط برنامه «عید، هنر و داستان» برای دانش آموزان اجرا می شود.

وی افزود: برنامه " عید، هنر و داستان" با اهدافی همچون پرداختن به ابعاد عاطفی، هنری و تربیتی و همچنین آماده سازی بستر مناسب برای بروز استعدادهای درونی و هنری دانش آموزان برنامه ریزی شده است.

حکیم زاده تصریح کرد: دانش‌آموزان می‌توانند از بستر فیلم و نمایش و عکس و نقاشی و دیگر ابعاد هنری با موضوعات مختلف از جمله دنیای با بیماری کرونا و دنیای بدون کرونا و همچنین دلتنگی برای مدرسه در راستای طرح آجر به آجر، استفاده کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: برنامه عید و داستان جایگزین شد که دانش آموزان در سه محور داستان گویی، داستان خوانی و داستان نویسی بتوانند خلاقیت‌های خود را بروز دهند و با کتاب انس بگیرند تا بواسطه نوشتن داستان مهارت‌های نوشتن و از طریق داستان خوانی مهارت‌های خواندن را تقویت کنند.

به گفته حکیم زاده، این برنامه علاوه بر حرکت در راستای علایق دانش‌آموزان،در عین حال فرصت‌هایی را برای پرورش خلاقیت آنها ایجاد می‌کند و  دانش‌آموزان درگیر فضای مجازی نمی‌شوند.

فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار