صالحی: تحریم‌ها لغو نشود دوربین‎‌‌ها جمع می‎شوند-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

صالحی: تحریم‌ها لغو نشود دوربین‎‌‌ها جمع می‎شوند

رییس سازمان انرژی اتمی هشدار داد در صورت ادامه روند فعلی و لغو نشدن تحریم‌ها ،دوربین های آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از ۳ماه جمع آوری می شوند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۳ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 February 26
کد خبر: ۷۸۹۲۸

به گزارش راهبرد معاصر  علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی  تاگید کرد: مجلس در مورد قانون اقدام راهبردی با مشورت کرد. در ماجرای توافق با آژانس، آن‎ها اگر پروتکل الحاقی را متوقف کنید، اگر مثلا بعد از ۲ هفته تحریم‌ها رفع شد، ما چطور نظارت کنیم. چون مسئولان گفتند اگر طرف مقابل به برجام بازگشت ماهم تعهدات را اجرا می‎کنیم.

وی ادامه داد:پروتکل الحاقی شامل تصویربرداری مستمر است و اگر تحریم را بردارند، تصاویر ناقص می‎شود و دردسر جدیدی برای ما ایجاد می‎شود. قبل از اینکه با آژانس مذاکره کنیم با مسئولان ارشد مشورت کردیم چارچوب برای ما مشخص شد.

صالحی افزود: الان آژانس تا ۳ ماه حق دسترسی به دوربین‎های نظارتی را ندارد و اگر تحریم‎ها لغو نشود این اطلاعات پاک شده و می‎گوییم دوربین‎ها را بردارند. آژانس هر ۳ ماه یک گزارش می‎دهد و برای همین فرصت دادیم. 

همشهری آنلاین

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده