جزئیات آزمون انتخاب سردفتر ازدواج و طلاق سال ۱۴۰۴ قوه قضاییه: شایعات پیرامون برخی مدیران مرکز حفاظت و اطلاعات کذب است؛ بازداشت یا کشف فساد نداشته‌ایم دستگیری مرد آبادانی که فیلم کتک زدن پدرش در فضای مجازی وایرال شد+ عکس جزئیات معافیت سربازی در قانون جوانی جمعیت/ چه کسانی مشمول هستند؟ تأخیر در آغاز فعالیت ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس خوزستان یکشنبه ۱۱ آبان پیش‌بینی ایلان ماسک از آینده گوشی‌های هوشمند داوطلبان آزمون استخدامی ایثارگران بخوانند / تمدید مهلت ثبت‌نام + جزئیات  ورود سامانه بارشی جدید به شمال کشور؛ هشدار سرمازدگی در ۱۳ استان آخرین وضعیت پرونده اعضای باند خرید و فروش کودکان در تهران ماجرای فروش سکه‌های تقلبی در شهرری بازداشت مأمور پلیس در ارتباط با تیراندازی مرگبار در هرمزگان / ماجرا چه بود؟ زمان انتشار منابع و دفترچه کنکور فرهنگیان ١۴٠۵ اطلاعیه فوری درباره انسداد تونل نیایش؛ رانندگان بخوانند طرح جایگزین انتقال پایتخت کلید خورد هشدار قرمز؛ ۱۱ شهر در محاصره آلودگی پلمب یک تالار پذیرایی به علت مسمومیت غذایی بیش از ۷۰ نفر/ ماجرا چیست؟

راه اندازی سامانه تلفنی تاکسیرانی

سازمان تاکسیرانی تهران اعلام کرد: سامانه تلفنی تاکسیرانی باشماره ۱۸۰۰ راه اندازی شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 March 04
کد خبر: ۷۹۵۶۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سازمان تاکسیرانی تهران اعلام کرد: سامانه تلفنی تاکسیرانی باشماره ۱۸۰۰ با حضور مصطفی کاظمی اسفه مشاور عالی و مدیرکل دفتر شهردار تهران و دکترمناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک راه اندازی شد.

 

در این مراسم ضمن بازدید از بخش های مختلف سازمان، در مرکز کنترل و نظارت هوشمند، نحوه کنترل و مانیتورینگ رفتار تاکسیرانان برای سرویس رسانی به شهروندان پایتخت تشریح شد و نسبت به افزایش گشت های بازرسی خطوط در روزهای پایانی سال تاکید گردید.

 

محمد روشنی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ضمن تشریح وارایه گزارشی از نحوه فعالیتها، اقدامات، برنامه های درپیش رو بهمراه چالش های این سازمان افزود: تاکسیرانان و توجه به درخواست های آنها اصلی ترین هدف سازمانیست بنابراین درتلاش هستیم تا باروش های وابزارهای نوین ارتباطی بستر مناسب برای شنیده شدن صدای آنها فراهم سازیم.

 

وی گفت: نوسازی ناوگان و افزایش نرخ کرایه دو موضوع با فراوانی بالای پیام دریافتی است که اهتمام جدی در باره هر دو موضوع به صورت ویژه در دستورکار دو معاونت سازمانی قرار گرفته است.

 

وی در بازدید بخش نوسازی ناوگان گفت: با توجه به ضرورت تکریم تاکسیرانان در مراجعات سازمانی و تصریح پاسخگویی به آنها واحد نوسازی به محل جدیدی جنب ورودی سازمان منتقل شد و تمام فرآیندهای جاری جهت اطلاع یابی اولیه و پاسخ به سوالات متداول آنان در بدو ورود بابرپایی میزخدمت، نصب اطلاعیه های مورد نیاز شفاف سازی می‌شود.

 

مصطفی کاظمی اسفه؛ مشاورعالی و مدیرکل دفترشهردارتهران ضمن ابلاغ پیام تشکر و قدردانی دکتر حناچی شهردار تهران در آستانه ورود به سال 1400 وآرزوی توفیق و سلامتی برای فعالان این بخش، با قرائت صلوات و فاتحه برای درگذشتگان کرونایی سازمان تاکسیرانی خاطرنشان ساخت: امیدواریم سال جدید را بتوانیم با رویکرد های جدید به حوزه حمل و نقلی منجمله تاکسیرانی آغاز کنیم.

 

وی بااشاره به فشار بالای اقتصادی به اقشارضعیف تر جامعه گفت: شرایط فعلی تابع جنبه‌های اقتصادی می‌باشد که در بخش‌های حمل و نقلی به ویژه تاکسی منجر به وارد شدن فشار بیشتری به آنها وضرورت توجه جدی تری را به دنبال دارد.

 

کاظمی ضمن برشمردن مشکلات سه گروه ویژه رانندگان حمل و نقلی در بخش تاکسی و اتوبوس و مترو رانندگان اضافه کرد: امروز اولین نوبت برای واکسن کرونا در سازمان بهشت زهرا در حال انجام است و باید تلاش کنیم گروه های حمل و نقلی و به ویژه رانندگان برای تزریق واکسن کرونا در اولویت باشند و در این گروه قرار بگیرد.

 

همچنین در ادامه این مراسم مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به توجه ویژه نسبت به معیشت رانندگان از تصویب افزایش نرخ کرایه های سال آتی در شورای اسلامی شهر تهران خبرداد و گفت: از ابتدای ورودم به حوزه حمل ونقل وترافیک توجه به سختی کار وتوجه به معیشت رانندگان تاکسی جزو اولویت های کاری قرارداشته باشد.

 

در این مراسم اولین تماس تلفنی با سامانه صدای تاکسی باشماره 1800 برقرار شد و مهندس کاظمی آرزوی برکت از خداوند متعال برای تاکسیرانان وتلاشگران این عرصه از خداوند خواستار شد.

 

براساس این گزارش، در این مراسم معاون حمل ونقل وترافیک و مشاورعالی ومدیرکل دفتر شهردار از 10 تاکسیران برجسته بامحوریت های مختلف تقدیر به عمل آمد./ فارس

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار