برانکو به دنبال طلسم شکنی در امارات-راهبرد معاصر
اولین باخت ذوب‌آهن در لیگ برتر | برد خانگی شاگردان یحیی گل‌محمدی نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد فرمانده کل سپاه: استحکام جبهه مقاومت ضربات کوبنده تری بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی فرود خواهد آورد نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد ۵ روز عزای عمومی در ایران درپی شهادت سید حسن نصرالله سخنگوی ایران ایر: تمام پرواز‌های ایران‌ایر به بیروت تا اطلاع ثانوی لغو شد پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سیدحسن نصرالله: ضربات جبهه مقاومت بر پیکر رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس مرگ تلخ ۴ عضو یک خانواده در تصادف رانندگی جاده اصفهان نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است افزایش قیمت طلا و سکه در بازار تهران برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که بود؟

برانکو به دنبال طلسم شکنی در امارات

سرمربی کروات پرسپولیس امیدوار است در هفتمین بازی اش در زمین ثالث، بتواند به دومین پیروزی برسد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۶ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 07
کد خبر: ۸۰۱۴

به گزارش راهبرد معاصر ، در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، تیم‌های پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان در امارات به مصاف هم می‌روند و ۲ تیم درصدد هستند تا با کسب پیروزی همچنان به صعود امیدوار باشند.

 

در جدول رده بندی گروه چهارم مسابقات، نماینده عربستان با کسب ۳ امتیاز و همراه با السد قطر در رده دوم قرار دارد و پرسپولیس با یک امتیاز قعرنشین است.

 

تقابل نمایندگان ایران و عربستان، ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ در ورزشگاه زعبیل امارات برگزار خواهد شد و سرمربی کروات پرسپولیس امیدوارست در هفتمین بازی اش در زمین ثالث، بتواند به دومین پیروزی برسد. پیش از این پرسپولیس با برانکو ۶ بازی در زمین بی طرف انجام داد که تنها در یک مسابقه پیروز شد و آن هم برابر همین الاهلی بود.

 

در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی، قرمزها در امارات به مصاف الاهلی رفتند و خیلی زود با گل علیپور پیش افتادند اما اخراج کامیابی نیا، کار را برای سرخپوشان بسیار سخت کرد و در ادامه نماینده عربستان یک گل زد تا پرسپولیس در آستانه حذف قرار بگیرد اما سه تعویض طلایی برانکو یعنی مصلح، منشا و رسن بازی را برگرداندند و مصلح و رسن پنالتی گرفتند تا منشا و طارمی گل کنند و پرسپولیس را به نیمه نهایی بفرستند.

 

پرسپولیس در نیمه نهایی اولین شکست خود در زمین بی طرف را هم تجربه کرد. در روزی که ۵ بازیکن اصلی غیبت داشتند و روحیه تیم نیز در وضعیت مطلوبی نبود، اشتباهات سریالی بازیکنان باعث شدند تا الهلال ۴ گل به پرسپولیس بزند. سرخ ها همچنین سابقه ۴ تساوی در زمین بی طرف را دارند و حال سرمربی کروات پرسپولیس امیدوارست در هفتمین بازی اش در زمین ثالث، بتواند به دومین پیروزی برسد و طلسم شکنی کند.

تقابل نمایندگان ایران و عربستان، ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ در ورزشگاه زعبیل امارات برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار