شنبه ۳۰ اسفند تعطیل رسمی است؟-راهبرد معاصر

شنبه ۳۰ اسفند تعطیل رسمی است؟

با توجه به اینکه لحظه تحویل سال جدید ساعت ۱۳ روز شنبه ۳۰ اسفند است و در تقویم تعطیل رسمی اعلام نشده، این پرسش را مطرح می شود که روز شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ تعطیل رسمی است؟
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 March 11
کد خبر: ۸۰۴۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر تحویل سال ۱۴۰۰ دقیقا ساعت ۱۳ و هفت دقیقه روز شنبه ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ میباشد که در تقویم رسمی کشور این روز را تعطیل اعلام نشده است.

 

پرسش از دولت بویژه وزارت کشور این است با توجه به اینکه روزهای پنج شنبه و جمعه تعطیل رسمی است. آیا شنبه نیز تعطیل میشود یا اینکه مراکز دولتی موظف به ارائه خدمات میباشند ؟


بعضی از وقت های قانونی از جمله حضور در دفاتر اسناد رسمی و یا بانکها و…. از قبل برای روز ۳۰ اسفند تنظیم شده است در صورت عدم حضور و یا تعطیلی خود سرانه میتواند از لحاظ قانونی مشکلاتی را برای مردم فراهم آورد.

 

خبرفوری

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رحمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
0
به موجب لایحه قانونی تعیین تعطیلات رسمی کشور ، مصوب 8/4/1389 شورای انقلاب 29 اسفند تا 4 فروردین جزو تعطیلات رسمی کشور منظور شده است و در سالهای کبیسه اسفند ماه 30روزه بوده و روز سی ام نیز در بازه زمانی تعیین شده است و اصلاحات بعدی آن نیز متعرض تعطیلی روز سی ام اسفند ماه نشده است. بنابراین بر طبق قانون یاد شده روز سی ام اسفند ماه همچنان جزء تعطیلات رسمی کشور محسوب میشود.
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار