آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز جمعه ۲۹ اسفند ۹۹/ فوت ۶۸ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته-راهبرد معاصر

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز جمعه ۲۹ اسفند ۹۹/ فوت ۶۸ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز جمعه ۲۹ اسفند اعلام شد که بر اساس آن 68 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته جان خود را از دست دادند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 March 19
کد خبر: ۸۱۳۳۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ توسط دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد. باید با توجه به فصل زمستان و امکان اوج گیری مجدد بیماری کرونا در کشور باید تمهیدات بیشتری برای جلوگیری از ورود به پیک جدید کرونا بیاندیشیم. طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۳ صبح در شهر‌های با وضعیت زرد نیز اجرایی می‌شود. با توجه به اینکه چند مورد کرونای انگلیسی در کشور پیدا شده باید پروتکل‌ها بیش از پیش رعایت شوند تا از بروز و اوج گیری کرونای انگلیسی مصون بمانیم. نرخ روند ابتلا به کرونا همچنان بالاست به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته 68 بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند. آخرین آمار کرونا در جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ را در ادامه خبر راهبرد معاصر بخوانید.

 

 

فوت ۶۸ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته/ شناسایی ۷۶۲۰ بیمار جدید

سخنگوی وزارت بهداشت درخصوص جدیدترین آمار کرونا در شبانه روز گذشته گفت: ۶۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۷۸۶ هزار و ۲۶۵ نفر رسید.



سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص آخرین آمار شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۶۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۵۷ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۷۸۶ هزار و ۲۶۵ نفر رسید.

 

وی گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۱ هزار و ۶۴۹ نفر رسید.

 

سخنگوی وزارت بهداشت توضیح داد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۵۲۸ هزار و ۶۹۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

 

لاری افزود: سه هزار و ۸۷۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

 

وضعیت کرونایی شهرهای ایران امروز 29 اسفند 99

وی گفت: تا کنون ۱۲ میلیون و ۳۹ هزار و ۳۲۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.۹ شهرستان قرمز، ۳۱ شهرستان نارنجی، ۲۹۵ شهرستان زرد و ۱۱۳ شهرستان آبی هستند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده