ساعت بازی استقلال و پرسپولیس در ۱۴۰۰-راهبرد معاصر

ساعت بازی استقلال و پرسپولیس در ۱۴۰۰

رقابت‌های لیگ‌برتر در سال جدید از عصر روز ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ از سر گرفته شد بسیاری از هواداران به دنبال تاریخ دربی ۱۴۰۰ و زمان بازی برگشت استقلال و پرسپولیس در سال ۱۴۰۰ هستند. در ادامه ساعت بازی استقلال و پرسپولیس در ۱۴۰۰ و همچنین برنامه هفته نوزدهم لیگ برتر بیستم فوتبال ایران را می‌خوانیم.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - 2021 April 03
کد خبر: ۸۲۵۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ رقابت‌های لیگ‌برتر در سال جدید از عصر روز ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ از سر گرفته شد بسیاری از هواداران به دنبال تاریخ دربی ۱۴۰۰ و زمان بازی برگشت استقلال و پرسپولیس در سال ۱۴۰۰ هستند. در ادامه ساعت بازی استقلال و پرسپولیس در ۱۴۰۰ و همچنین برنامه هفته نوزدهم لیگ برتر بیستم فوتبال ایران را می‌خوانیم.

 

ساعت بازی استقلال و پرسپولیس در ۱۴۰۰

با توجه به اینکه مرحله گروهی لیگ قهرمانانا آسیا تا ۹-۱۰ اردیبهشت طول خواهد کشید. احتمال اینکه زمان بازی برگشت استقلال و پرسپولیس در اردیبهشت باشد بالاست. در مورد تاریخ دقیق دربی پایتخت برگشت ۱۴۰۰ اینطور می توان تصور کرد که اگر فاصله ۵-۶ روزه بین بازیها را در نظر بگیریم، دربی برگشت احتمالاً در هفته چهارم اردیبهشت و در تاریخ ۲۴یا ۲۵ اردیبهشت برگزار خواهد شد چرا که تا قبل از شروع مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم ها ۵ بازی از نیم فصل دوم را پشت سر گذاشته اند و با توجه به اینکه دربی برگشت در هفته بیست و سوم برگزار می شود، ۳ هفته فوتبالی پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تا برگاری دربی برگشت استقلال و پرسپولیس زمان نیاز است مگر اینکه کرونا بار دیگر در معادلات و زمانبندی برنامه بازیها اختلال وارد کند.

 

امتیاز این بازی از آن جهت برای هواداران هر دو تیم استقلال و پرسپولیس اهمیت دارد که حضور سه ستاره جدید در پرسپولیس یعنی عیسی آل کثیر، مهدی ترابی، شهریار مغانلو از یک سمت و تغییر در کادر فنی استقلال باعث شده تا هواداران هر دو تیم نسبت به پیروزی در این دیدار امیدوار باشند و نزدیک بودن امتیازات دو تیم نیز بر حساسیت این بازی افزوده است.

 

گفتنی است مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ از۲۲ شهریور آغاز خواهد شد.

 

برنامه هفته نوزدهم لیگ برتر بیستم فوتبال ایران

سازمان لیگ فوتبال برنامه هفته نوزدهم لیگ برتر بیستم فوتبال ایران را مشخص کرد.

 

 به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه هفته نوزدهم لیگ برتر بیستم فوتبال ایران به شرح زیر اعلام شد:

 

ساعت بازی استقلال و پرسپولیس در ۱۴۰۰

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
عشق فقط استقلال شاید از یک نفر دیگه ببازیم ولی از پرسپولیس نمی بازیم پرسپولیس شاید از کسی دیگه ببره ولی از استقلال می بازه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
بد
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار