وزیر خارجه اسرائیل: امنیت شمال بدون خلع سلاح حزب‌الله محقق نمی‌شود بازداشت چندین نماینده پارلمان عراق در پرونده فساد / مثنی السامرائی، رهبر ائتلاف عزم دستگیر شد + عکس و اسامی بازداشت شدگان کاتس: اسرائیل از جنوب لبنان عقب‌نشینی نمی‌کند ونس: مذاکرات با ایران موفقیت‌آمیز بوده است کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۱۴۳۰ نفر افزایش یافت سخنگوی وزارت خارجه: ایتالیا درباره نقش خود در جنگ علیه ایران، سفسطه می‌کند ادعای نتانیاهو: دولت بیروت با حضور ما در جنوب لبنان موافقت کرد عراقچی یکشنبه به عراق سفر می‌کند ادعای وال‌استریت‌ژورنال درباره حمله ایران به یک نفتکش زلزله سنگین در همسایگی ایران / زمین لرزه ۶ ریشتری منطقه هندوکش در افغانستان را لرزاند متن کامل توافقنامه سازشکارانه دولت لبنان با اسرائیل منتشر شد + جزئیات خبر مهم سخنگوی دولت درباره تنگه هرمز؛ تهران و مسقط پای میز مذاکره می‌روند روسیه: نیروگاه هسته‌ای جدیدی در ایران احداث می‌کنیم اسموتریچ: اسرائیل باید به تنهایی علیه موشک‌های ایرانی اقدام کند ادعای الحدث درباره برگزاری مذاکرات ایران و آمریکا در دوحه واکنش نبیه بری به توافق چارچوبی دولت لبنان و اسرائیل: این فتنه است

نشست کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی درباره غنی‌سازی ۶۰ درصدی ایران

نشست کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی درباره غنی‌سازی ۶۰ درصدی ایران رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که کابینه امنیتی اسرائیل روز یکشنبه برای بررسی غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم توسط ایران تشکیل جلسه می‌دهد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - 2021 April 16
کد خبر: ۸۴۱۱۱

به گزارش راهبرد معاصر رسانه‌های اسرائیلی از برگزاری نشست کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در روز یکشنبه خبر دادند.

 

روزنامه «جروزالم‌پست» به نقل از شبکه رادیویی کان گزارش داد، کابینه امنیتی اسرائیل روز یکشنبه تشکیل جلسه می‌دهد تا اعلامیه ایران مبنی بر تولید اورانیوم با غنای ۶۰ درصد در تأسیسات هسته‌ای نطنز را بررسی کند.

 

«سید عباس عراقچی» معاون سیاسی وزات امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر روز سه‌شنبه از آغاز غنی‌سازی ۶۰ درصدی خبر داد و گفت: «ایران امروز در نامه‌ای به مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرده است که غنی سازی ۶۰ درصدی را آغاز می‌کند».

 

«کاظم غریب‌آبادی» نماینده ایران در سازمان‌های بین‌المللی در وین نیز بامداد چهارشنبه گفت که غنی سازی ۶۰ درصد توسط دو آبشار IR-4‌و IR-6 در سایت هسته‌ای نطنز صورت خواهد گرفت.

 

امروز (جمعه) همچنین «علی اکبر صالحی» رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با تایید غنی سازی ۶۰ درصد در تاسیسات غنی سازی نطنز و این که غنی سازی با قوت در این تاسیسات جلو می رود، گفت: محصول ۶۰ درصدی که الان می گیریم حدود ۹ گرم در ساعت است.

 

کابینه امنیتی اسرائیل در حالی قرار است روز یکشنبه غنی‌سازی ۶۰ درصدی توسط ایران را بررسی کند که هفته قبل برگزاری این نشست امنیتی بعد از خرابکاری این رژیم در تأسیسات هسته‌ای نطنز اعلام شده بود. 

 

«بهروز کمالوندی» سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران بامداد روز یکشنبه (۲۲ فروردین) اعلام کرد حادثه ای در بخشی از شبکه توزیع برق مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن ( نطنز ) رخ داد که خوشبختانه صدمات انسانی و آلودگی به دنبال نداشته است./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار