قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 28 فروردین 1400 + جدول-راهبرد معاصر

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 28 فروردین 1400 + جدول

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 28 فروردین 1400 اعلام شد. در ادامه جزئیات قیمت طلا و ارز امروز را میخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۷ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - 2021 April 17
کد خبر: ۸۴۲۳۶

راهبرد معاصر در بسته خبری قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز، به بررسی قیمت های می پردازد و بررسی های مختلف کارشناسان بازار را منتشر می کند.جدول قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 28 فروردین 1400 اعلام شد. قیمت طلا و قیمت دلار امروز افزایش یافت.

 

طبق پیش بینی طلا و سکه و پیش بینی دلار که روز گذشته منتشر شد، قیمت سکه و طلا امروز در جهان رشد داشت و در ایران نیز قیمت سکه و طلا امروز  افزایش یافت و قیمت دلار نیز با افزایش 13 تومانی همراه بود. تحلیل قیمت سکه و دلار امروز را در ادامه میخوانید. برای بررسی بهتر تحلیل های قیمت طلا و قیمت ارز راهبرد معاصر نظرات کارشناسان را در مورد تغییرات قیمت سکه و قیمت دلار در اختیار مخاطبان میگذارد.

 

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار

قیمت طلا و سکه امروز، با پیروی از رشد بهای طلای جهانی و رشد اندک نرخ ارز، افزایش یافت که بر این اساس قیمت سکه تمام طرح جدید به ده میلیون و ۶۰۸ هزار تومان رسید.

قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی تحت تاثیر افت بازده اوراق خزانه و دلار ضعیف‌تر، نزدیک به بالاترین قیمت بیش از یک ماه گذشته قرار گرفت و در مسیر ثبت دومین افزایش هفتگی حرکت کرد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد افزایش، به ۱۷۶۴ دلار و ۱۳ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز گذشته تا مرز ۱۷۶۹ دلار و ۳۷ سنت پیش رفته بود. بهای طلا از ابتدای هفته جاری تاکنون بیش از یک درصد افزایش نشان می‌دهد. در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۱ درصد کاهش، به ۱۷۶۴ دلار و ۴۰ سنت رسید.

ایلیا اسپیواک، استراتژیست ارزی دیلی فارکس در این‌باره گفت: ما شاهد عقب‌ نشینی بازده اوراق خزانه ۱۰ ساله و شکسته شدن سطح ۱.۶ درصد بوده‌ایم. تصور می‌کنم حرکت اخیر به معنای ضعف بیشتر بازده اوراق خزانه دست‌کم در کوتاه مدت است که از قیمت طلا پشتیبانی خواهد کرد.

بازده اوراق خزانه آمریکا به پایین‌ترین حد در یک ماه اخیر نزول کرد و هزینه نگهداری طلا که دارایی بدون بازدهی است را کمتر کرد. دلار به سمت دومین افت هفتگی متوالی پیش می‌رود.

در این بین، آمار اقتصادی نشان داد اقتصاد چین در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ رشد کم سابقه ای داشته و ۱۸.۳ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته توسعه یافته است. آمارهای اقتصادی اخیر آمریکا و چین امیدها به بهبود اقتصادی سریع را تقویت کرده و سرمایه‌گذاران را به سوی دارایی‌های پرریسک هدایت کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، جروم پاول، رییس بانک مرکزی آمریکا و سایر مقامات بانکی هفته جاری اعلام کردند پیش‌بینی‌های اقتصادی روشن‌تر و تورم بالاتر بر سیاست پولی تاثیر نخواهد گذاشت و بانک مرکزی به حمایت از اقتصاد تا زمان پایان یافتن بحران ادامه می‌دهد.

استفن اینس، استراتژیست شرکت خدمات مالی اکسی کورپ در این‌باره گفت: در بلندمدت فشارهای تورمی حاصل از اقدامات محرک مالی از قیمت طلا حمایت خواهد کرد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره با ۰.۱ درصد کاهش، ۲۵ دلار و ۸۳ سنت معامله شد. هر اونس پالادیم برای تحویل فوری ثابت بود و در ۲۷۴۰ دلار و ۱۸ سنت ایستاد. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۴ درصد افزایش، به ۱۱۹۷ دلار و ۵۵ سنت رسید.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز ‌شنبه ۲۸ فروردین ساعت ۱۹، با ۱۳ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۲۴ هزار تومان‌ معامله شد.

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 28 فروردین 1400 + جدول

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز ‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۳ هزار و ۹۹۴ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۳ هزار و ۵۱۹ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز ‌شنبه ۲۸ فروردین ساعت ۱۹، با ۳۶ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۲۸،۶۲۰ تومان معامله شد.

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۲۸ هزار و ۶۲۶ تومان‌ اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۵۹ تومان است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت ۱۹، قیمت سکه تمام طرح قدیم ده میلیون و ۳۹۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ده میلیون و ۶۰۸ هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۳۳ هزار و ۲۰۰ تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، ۶ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب ۳ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان و دو میلیون و ۲۳۰ هزار تومان است.

 

 

بروزرسانی: شنبه 28 فروردین - 16:52

اونس طلا 1,776.37 دلار
مثقال طلا 45,320,000 ریال
گرم طلای ۱۸ 10,406,000 ریال
گرم طلای ۲۴ 13,941,000 ریال
سکه بهار آزادی 104,009,000 ریال
سکه امامی 106,110,000 ریال
نیم سکه 62,700,000 ریال
ربع سکه 39,200,000 ریال
سکه گرمی 22,300,000 ریال
انس پلاتین 1,204.60 دلار
انس پالادیوم 2,776.00 دلار
انس نقره 25.97 دلار
شاخص بورس 1,233,723.50 واحد

 

پیش بینی قیمت طلا تا پایان تعطیلی بازار

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین از افزایش جزیی قیمت طلا و سکه خبر داد و درباره دلیل آن توضیح داد: امروز باوجود ثبات نرخ ارز، قیمت طلا و سکه در معاملات صبح تحت تاثیر رشد ۳۲دلاری اونس جهانی با افزایش رو‌به‌رو شد اما در میانه روز این روند تغییر کرد و قیمت‌ها در مسیر کاهشی قرار گرفت.

این فعال بازار طلا اضافه کرد: باتوجه به نبود تقاضا و ثبات نرخ ارز، قیمت طلا و سکه چندان تحت تاثیر افزایش اونس جهانی قرار نگرفت؛ ضمن اینکه قیمت‌ها واقعی و سکه در حال تخلیه حباب است.

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 28 فروردین 1400 + جدول

کشتی‌آرای با بیان اینکه بازار طلا تا پایان هفته تعطیل است، گفت: درصورتی که اتفاق سیاسی خاصی نیفتد و قیمت دلار افزایش نیابد، از آنجا که تقاضایی وجود ندارد احتمال ثبات قیمت طلا و سکه تا پایان تعطیلات بالاست.
نایب رییس دوم اتحادیه طلا درباره وضعیت آینده بازار تصریح کرد: بعد از پایان تعطیلات هم انتظار افزایش حجم معاملات را نداریم و به نظر می‌رسد تا روشن نشدن تکلیف برجام رکود در بازار طلا پابرجا باشد.

وی در پایان با تشریح قیمت‌های امروز ۲۸فروردین ماه بیان کرد: امروز قیمت سکه امامی به ۱۰میلیون و ۶۷۰هزار، سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۴۰۰هزار و حباب سکه به ۴۳۰هزار تومان افزایش یافت.

کشتی‌آرای افزود: قیمت نیم سکه به شش میلیون و ۳۰۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۹۵۰هزار و سکه یک گرمی به دو میلیون و ۲۵۰هزار تومان رسید؛ همچنین ارزش هر مثقال طلای ۱۷عیار چهار میلیون و ۵۱۵هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۴۱هزار تومان است.

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 28 فروردین 1400 + جدول

پیش‌بینی قیمت دلار و یورو فردا

با توجه به کاهش قیمت طلا و افزایش قیمت نفت می توان شرایط کاهشی برای دلار نیز در نظر گرفت که می تواند تحت تاثیر کاهش ارزش دلار به دلیل زمین خودرن بعضی از بورس های جهانی متاثر از قیمت دلار در پی کرونا و قرنطینه و تعطیلی ها رخ داده باشد لذا برای فردا احتمال دارد قیمت دلار در همین مقدار ۲۳.۹۸۷ تومان بماند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار