پرداخت ۳.۵ میلیارد تومان به آسیب دیدگان سیل شیراز-راهبرد معاصر

پرداخت ۳.۵ میلیارد تومان به آسیب دیدگان سیل شیراز

استاندار فارس از پرداخت بیش از ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به آسیب دیدگان سیل شیراز خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۳ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 14
کد خبر: ۸۵۶۵

به گزارش راهبرد معاصر ،  عنایت اله رحیمی عصر یکشنبه در جلسه تقدیر از گروه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد استان فارس یادآور شد: سیل اخیر شیراز باعث شد خسارت‌های زیادی به شهر و استان وارد کند اما این بارندگی‌ها باعث شد بعد از ۱۱ سال خشکسالی همه سدها پر آب و تالاب‌های استان احیا شود.

 

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون میزان بارش ۷۷ میلیمتر بود در حالی که میزان بارندگی در سال گذشته ۱۱۳ میلیمتر بوده و این آمار نشان می‌دهد که امسال سالی پر از رحمت است.

 

استاندار فارس با اشاره به چگونگی جلوگیری از وقایعی مانند سیل بیان کرد: ما دستورات لازم را برای ایجاد هوشمند سازی مکان‌هایی که ایجاد خطر می‌کنند را داده‌ایم.

 

رحیمی تاکید کرد: استانداری بالغ بر سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از طریق فرمانداری به آسیب دیدگان پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: هزینه سفر به ۲۴۱ مسافر آسیب دیده را از طریق راه آهن پرداخته و کمک نقدی به بازماندگان خانواده متوفی و پرداخت خسارت مسکونی برای ۹۱ نفر انجام شده است.

 

رحیمی افزود: خسارت خودروهای آسیب دیده در سیل بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده و بالغ بر ۳۵۰ خودرو آسیب دیده بودند.

 

استاندار فارس با اشاره به آب گرفتگی در سایر شهرستان‌های استان بیان کرد: در ۲۱ شهرستان استان گرفتگی و سیل بوده است.

در انتهای این جلسه از سازمان‌های مردم نهاد و اتحادیه‌های شیراز که در حادثه‌ی سیل اخیر به سیل زدگان کمک کردند تقدیر و تشکر شد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار