چهار شرور مسلح در جریان رزمایش پاک‌سازی کویر بردسکن به هلاکت رسیدند قاچاقچیان بین المللی به ۵ سال حبس و ۶ هزار میلیارد جزای نقدی محکوم شدند دیدار محسنی‌اژه‌ای با مقام عالی قضایی پاکستان هانی کرده با اصابت ۲ گلوله پلیس بازداشت شد پیش‌بینی افزایش گردوخاک از دوشنبه در تهران اسامی برخی محصولات خوراکی غیرمجاز اعلام شد اعلام جرم دادستانی تهران علیه مدیران دو رسانه دستور ویژه وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری حقوق دانش‌آموزان سنندجی عزل مدیر آموزش و پرورش ری درپی پرونده تعرض به دانش‌آموزان جزئیاتی از پرونده تعرض یک معلم به دانش‌آموزان در شهر ری نیسان آبی رکورد دار واژگونی در روز‌های بارانی/جایگزینی گاردریل‌ها با نیوجرسی در بزرگراه‌های پایتخت اصلاح آیین‌نامه تغذیه دانشجویان/اختصاص ۴ همت به حوزه تغذیه پلیس: آزارگر زنان تهرانی دستگیر شد + عکس متهم توقیف ۱۱ فروند قایق شوتی حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس واریزی حقوق معلمان و فرهنگیان با احکام جدید / میزان افزایش حقوق معلمان

نحوه برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم از زبان حاجی میرزایی

وزیر آموزش و پرورش یکبار دیگر تأکید کرد که امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 02
کد خبر: ۸۶۲۱۶

به گزارش راهبرد معاصر، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان اظهار کرد: از نظر قانونی موظف هستیم در دو پایه نهم و دوازدهم امتحانات را به صورت حضوری برگزار کنیم تا حقوق دانش آموزان رعایت شود؛ امتحانات پایه نهم در هدایت تحصیلی دانش آموزان و امتحانات پایه دوازدهم در پذیرش دانشگاه‌ها تأثیرگذار است بنابرای باید مطمئن و بی دغدغه باشد.

 

وی افزود: به خانواده‌های نگران اطمینان می‌دهم که بدون هماهنگی با ستاد ملی کرونا اقدامی نخواهیم کرد و هر اقدام برای برگزاری امتحانات با هماهنگی آنهاست، اگر در زمان مدنظر شرایط شیوع کرونا و مدیریت فضای سلامت جامعه خوب باشد امتحانات را برگزار می‌کنیم اما اگر شرایط بیماری شدت پیدا کند ممکن است در زمان برگزاری امتحانات تجدیدنظر می‌کنیم.

 

وزیر آموزش و پرورش گفت: هم‌اکنون برنامه این است بعد از عید فطر آزمون‌ها در همه پایه‌های تحصیلی آغاز و تا قبل از 28 خرداد که روز برگزاری انتخابات است به پایان برسد اگر با مشکل مواجه شدیم و مسئولان بهداشتی محدودیت‌هایی را اعمال کردند متناسب با آن محدودیت‌ها ممکن است در تصمیمات ما تغییراتی ایجاد شود.

 

حاجی میرزایی در شبکه آموزش با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم محرومیت از اینترنت و اقتصاد موجب محرومیت از آموختن شود، متذکر شد: مهمترین دستاورد دوره کرونا این بود که امکانی فراهم شد تا محدودیت آموزشی در جامعه تشدید نشود، بدترین شکل بی عدالتی، محرومیت آموزشی است و نقطه عزیمت به سایر بی عدالتی‌ها است. بسیاری از افراد تحصیلکرده مناطق محروم توانستند شرایط زندگی خود را تعییر دهند بنابراین آموزش می‌تواند شرایط زندگی انسان‌ها را بهبود بخشد، در دوره کرونا این موضوع در معرض خطر بود اما با ابزارهایی همچون آموزش تلویویزنی و شاد این خطر کمتر شد./ تسنیم

ارسال نظر
آخرین اخبار