افزایش ۲.۵ برابری حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی-راهبرد معاصر

افزایش ۲.۵ برابری حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت : مجموع دریافتی بازنشستگان حداقل بگیر در ۱۳ماه بیش از ۲ و نیم برابر شده و سایر سطوح نیز افزایش بیش از 2 برابری داشته‌اند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 04
کد خبر: ۸۶۵۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: مجموع دریافتی بازنشستگان حداقل بگیر در ۱۳ماه بیش از ۲ و نیم برابر شده و سایر سطوح نیز افزایش بیش از 2 برابری داشته‌اند و با هر معیار و هر مرجعی که حساب کنید در این مدت نرخ تورم به این اندازه نبوده و کار بسیار ارزشمندی انجام شده است.

دو مرحله متناسب‌سازی و افزایش سنواتی حقوق بازنشستگان موجب بهبود قابل توجه معیشت بازنشستگان شده است و البته ما تمایل داشتیم که افزایش بیش از این انجام دهیم و اگر منابعی باشد، هیچ تردید و مضایقه‌ای نداریم و از حداکثر ظرفیت برای بهبود خدمت رسانی به بازنشستگان و کارگران استفاده می‌شود.

هزینه خدمات درمانی در بیمارستان‌های دولتی در شهرهای فاقد مرکز درمانی تأمین اجتماعی برای همه بیمه شدگان و در همه مناطق کشور برای افراد بالای ۶۵ سال رایگان است و تأمین اجتماعی کل هزینه بستری را برعهده گرفته است./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیداصغرجنتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
سایرسطوح کجا حقوقشون دو برابر شد؟ چرا تبلیغ پوچ میکنین بند حقوق اسفند ۶۳۰۰ بو حالا شده ۱۰ملیون با ۳۵ سال سابقه جز مشاغل سخت بودم
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار