سومین برد در کاپ آسیا/ صعود بسکتبال زنان به نیمه نهایی به عنوان صدرنشین قتل مادر به دست پسر در خرم‌دره/ دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعتعکس تزئینی است وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر در منطقه امیریه شاهرود سه الهلالی در فهرست النصر! فواید یک میوه خوش طعم تابستانی / از بهبود بینایی تا کاهش التهاب حریق در مجتمع مسکونی ۶۰ واحدی در پاسدار گمنام/ سه خودرو در آتش سوخت آتش‌سوزی یک کارگاه مبل‌سازی در کرج مهار شد آخرین جزئیات از انفجار در قم و وضعیت مصدومان زلزله‌ای به بزرگی ۶.۹ ریشتر استان مالوکو اندونزی را لرزاند نقل و انتقالات لیگ بیست و پنجم / آرش رضاوند دو ساله به سپاهان پیوست قهرمان جام جهانی دیگر به سپاهان برنمی‌گردد تصاویر / صفحه نخست روزنامه‌های صبح دوشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۴ چلسی با غلبه بر پاری‌سن‌ژرمن قهرمان جام‌جهانی باشگاه‌ها شد اهدای مدال فینال جام جهانی باشگاه‌ها به علیرضا فغانی توسط ترامپ + فیلم پایان داستان جذاب لبران و لیکرز/ پادشاه رفتنی شد

شرایط خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی

خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی موضوع اطلاعیه ای است که کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران صادر کرده است. بازنشستگان از این طریق می توانند تا سقف 12 میلیون تومان خرید اقساطی داشته باشند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 16
کد خبر: ۸۸۱۵۱

به گزارش راهبرد معاصر بر اساس اطلاعیه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران امکان خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی ایجاد شده است به طوری که تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی می توانند تا سقف 12 میلیون تومان بدون ضامن و پیش پرداخت خرید اقساطی داشته باشند. اقساط خرید این کالاها 6 تا 24 ماهه است. متقاضیان استفاده از این طرح اقساطی می توانند از طریق کیف پول کرامت و مراجعه به سایت رسمی کرامت کارت به آدرس Keramatcard. Ir اقدام کنند.

 

خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی

 

 

 

راهنمای ثبت درخواست خرید اقساطی مستمری بگیران

جهت ثبت درخواست خرید اقساطی کالا تا سقف ۱۲ میلیون تومان مراحل زیر را دنبال کنید؛

ابتدا وارد سایت کیف پول کرامت به آدرس Keramatcard.ir شوید.

شرایط خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی

 

سپس بر روی گزینه ورود به حساب کاربری کلیک کنید و گزینه افزودن حساب کاربری را بزنید.

خرید اقساطی بازنشستگان

 

مراحل ثبت نام را به صورت کامل و دقیق تکمیل کنید. (توجه کنید حتما کیف پول به نام درخواست کننده باشد)

پس از ورود به حساب کاربری, از منوی سمت راست گزینه شارژ کیف پول را انتخاب نمایید.

فرم وکالتانمه تامین اجتماعی را به صورت دقیق و کامل تکمیل نمایید و در مرحله آخر ۳ نسخه از آن پرینت بگیرید.

به نزدیک ترین شعبه بانک رفاه مراجعه کنید تا وکالتنامه به تایید بانک رسیده و مهر شود.

مجدد وارد حساب کاربری شده و از منوی سمت راست گزینه بارگذاری مدارک را انتخاب کنید. ( مدارک مورد نیاز: تصویر کارت ملی, تصویر وکالتنامه, ۱۰ گردش آخر حساب و آخرین فیش حقوقی )

پس از آپلود مدارک درخواست شما بررسی شده و اعتبار شما جهت خرید اقساطی تایید خواهد شد.

 

جزئیات درخواست خرید اقساطی تأمین اجتماعی

جهت ثبت درخواست خرید اقساطی کالا تا سقف ۱۵ میلیون تومان مراحل زیر را دنبال کنید؛

ابتدا وارد سایت کیف پول کرامت به آدرس Keramatcard.ir شوید. سپس بر روی گزینه ورود به حساب کاربری کلیک کنید و گزینه افزودن حساب کاربری را بزنید. مراحل ثبت نام را به صورت کامل و دقیق تکمیل کنید. (توجه کنید حتماً کیف پول به نام درخواست کننده باشد)

پس از ورود به حساب کاربری، از منوی سمت راست گزینه شارژ کیف پول را انتخاب نمائید. فرم وکالت‌نامه تأمین اجتماعی را به صورت دقیق و کامل تکمیل نمائید و در مرحله آخر ۳ نسخه از آن پرینت بگیرید. به نزدیک‌ترین شعبه بانک رفاه مراجعه کنید تا وکالت‌نامه به تأیید بانک رسیده و مهر شود. مجدد وارد حساب کاربری شده و از منوی سمت راست گزینه بارگذاری مدارک را انتخاب کنید. (مدارک مورد نیاز: تصویر کارت ملی، تصویر وکالت‌نامه، ۱۰ گردش آخر حساب و آخرین فیش حقوقی) پس از آپلود مدارک درخواست شما بررسی شده و اعتبار شما جهت خرید اقساطی تأیید خواهد شد.

 

خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی

جرئیات بیشتر درباره خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی

کلیه متقاضیان خرید کالای اقساطی می توانند با مراجعه به سامانه فروش آنلاین کالا قسطی (Kalaghesti.com) به مجموعه کالا و خدمات کلیه نمایندگان طرح کرامت دسترسی داشته و کالای مورد نیاز خود را انتخاب نمایند و در صورت نبود کالای مورد نظرشان در لیست کالاهای موجود طی تماس با پشتیبانی درخواست خود را مطرح و در جریان امکان تامین و قیمت کالا قرار گیرند.

در مرحله بعد کلیه کارمندان دولتی که متقاضی خرید اقساطی هستند می توانند به سامانه اعتبارسنجی کرامت مراجعه نمایند. پس از تکمیل نمودن فرم مربوطه مشاوران ما با متقاضی تماس گرفته و ایشان را در جریان جزئیات فرآیند قرار می دهند.

در نهایت و پس از پایان فرآیند اعتبارسنجی طی مدت ۷۲ ساعت اعتبار ۱۵۰ میلیون ریالی جهت خرید کالا از سامانه آنلاین کالا قسطی اختصاص می یابد. همچنین خریداران می توانند پس از دریافت اعتبار به دلخواه به هریک از نمایندگی های طرح کرامت مراجعه و از اعتبار خرید اقساطی کالا و خدمات خود استفاده نمایند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر