به گزارش راهبرد معاصر اگر خودرو شما دچار نقص فنی شده ولی قادر به حرکت است و نقص فنی باعث خسارت و بروز حادثه نشده است شما می توانید از نعمیرات گارانتی با مراجعه به یکی از مراکز پیام شرکت امداد خودرو ایران استفاده کنید. در سایت ایران خودرو آمده است: تعميرات كليه خودروهای توليدی شركت ايران خودرو در طی دوره گارانتی مشمول ضوابط گارانتی بوده و كليه نمايندگيهاي مجاز ايران خودرو موظف به پذيرش و تعمير خودروها هستند.
متقاضیان از سه روش می توانند از نوبت دهی گارانتی ایران خودرو استفاده کنند.
پس از نصب اپلیکیشن ایساکو از گوگل پلی به قسمت نوبت دهی بروید. با ورود نام و نام خانوادگی و سایر اطلاعات خواسته شده زمان مورد نظر خود را انتخاب کنید.
در این روش به سامانه نوبت دهی ایساکو مراجعه کرده و پس از ثبت شماره تلفن خود، مشخصات خودرو خود را وارد و پس از ان زمان مورد نظر را انتخاب می کنید.
در روش سوم به نمایندگی های مجاز ایران خودرو مراجعه می کنید. با مراجعه به سایت ایران خودرو می توانید با وارد کردن استان و شهر خود از نمایندگی های مجاز اطراف خود مطلع شوید.
مالکین کلیه خودروهای شرکت ایران خودرو در طی دوره گارانتی می توانند از این خدمات استفاده کنند.
با تماس با مرکز پیام امداد خودرو و یا مراجعه به یکی از نمایندگی های مجاز شرکت امداد خودرو می توانید از این خدمات استفاده کنید.
مدارک مورد نیاز گارانتی ایران خودرو اصل و کپی کارت گارانتی است.
هزینه گارانتی ایران خودرو طبق ضوابط کارت گارانتی انجام می گیرد.