اتفاق عجیب درباره سه ستاره تیم ملی-راهبرد معاصر

اتفاق عجیب درباره سه ستاره تیم ملی

مجتبی خورشیدی ، سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: سردار آزمون ، مهدی قائدی و سامان قدوس به ایران برنگشتند ؛ سامان قدوس پرواز مستقیم داشت.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۹ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 16
کد خبر: ۹۱۹۳۹

به گزارش راهبرد معاصر مجتبی خورشیدی در خصوص صعود ایران به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی، عنوان کرد: موقعی که در شرایطی قرار می‌گیریم که حتما باید ۱۲ امتیاز را بگیریم از نظر روانی فشار زیادی داشت اما بچه‌ها با همت و غیرت خود و با دعای خیر مردم و لطف خدا توانستند به این مهم دست یابند.

سرپرست تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که آقای عزیزی خادم اظهارات دو پهلویی درباره اسکوچیچ داشته نظر شما در این باره چیست؟ تصریح کرد: اسکوچیچ الان هست و کارش را می‌کند. تصمیم گیرنده ما نیستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد او به پایان رسیده گفت: نمی‌دانم از این موضوع خبر ندارم. احتمالا تمام شده و شاید تمدید کنند. من اینها را نمی‌دانم.

خورشیدی درباره اینکه آیا بازیکنان از اسکوچیچ راضی بودند، خاطرنشان کرد: بازیکنان تا اینجای کار راضی بودند و تیم هم نتیجه گرفته است. اسکوچیچ مربی با دانشی است باید ببینیم از اینجا به بعد چه می‌شود و فدراسیون چه تصمیمی می‌گیرد.

خورشیدی درباره اینکه کدام بازیکنان به ایران نیامدند، گفت: سردار آزمون، مهدی قائدی و سامان قدوس. سامان پرواز مستقیم داشت.

وی درباره دوز دوم واکسن، عنوان کرد: همین امروز انجام می‌شود./فوتبالی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار