ویروس گوارشی جدید در راه است؟ وزیر آموزش و پرورش: از میان ۹۰۰ هزار شرکت کننده مرحله اول کنکور، ۵۰۰ هزار نفر داوطلب دانشگاه فرهنگیان بودند/ ۷۲ هزار نفر وارد مرحله ارزیابی تکمیلی شدند آلمان موفق به ساخت ماده‌ای شد که تا به امروز وجود نداشت آغاز به کار رسمی تاکسی اینترنتی تهران؛ به زودی ممنوعیت عمل جراحی زیبایی توسط پزشکان عمومی برداشته شد تب کریمه کنگو؛ بیماری کُشنده تابستانی هواشناسی ایران ۱۴۰۴/۴/۲۵؛ هشدار گرمای شدید در ۲۹ استان مشاغلی که هوش مصنوعی نمی‌تواند جایگزین آنها شود محرومیت ۱ تا ۱۰ ساله برای متخلفان کنکور دستگیری شرور معروف و ۸ متهم دیگر در پرونده نزاع مرگبار جنوب شرق تهران آیتم‌های تعیین شهریه مدارس غیردولتی/ کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و بیمه کامل آنها از مهرماه جریمه ورود به محدوده طرح از ۲۸ خرداد تا ۸ تیر حذف می‌شود؟ هشدار هواشناسی درباره استمرار گرما در ۲۷ استان/ لزوم مدیریت مصرف انرژی فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور عکس روز ناسا از یک فرورفتگی در مریخ

جزئیات جدید از تصویب لایحه رتبه بندی معلمان در 1400

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، روند تصویب لایحه رتبه بندی معلمان را تشریح و تصریح کرد: مجلس به دنبال رفع دغدغه‌ معلمان با تصویب این لایحه مهم است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۰۵ تير ۱۴۰۰ - 2021 June 26
کد خبر: ۹۳۱۶۴

به گزارش راهبرد معاصر، مهدی اسماعیلی یکی از خواسته‌های دیرینه معلمان را تصویب نظام رتبه بندی معلمان و پرداخت حقوق و مزایا بر اساس شایستگی‌ها دانست و اظهار کرد: کمیسیون آموزش بر مبنای سند تحول بنادین و برنامه ششم توسعه موضوع بررسی لایحه رتبه بندی را آغاز و به دنبال اجرایی کردن این خواسته دیرینه فرهنگیان است.

 

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چنانچه بتوانیم رتبه بندی را که در راستای ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان بوده و توجه جدی به جایگاه علمی آنان دارد را به نتیجه برسانیم و نهایتا این قانونگذاری منجر به ارتقای مقام و منزلت معیشتی معلمان شود، کار مهمی صورت خواهد گرفت.

 

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1400 اظهار کرد: بر همین اساس ما در کمیسیون تلفیق، پیش از تحویل لایحه رتبه بندی فرهنگیان به مجلس، بودجه اجرای آن را در لایحه 1400 پیش بینی کردیم و پس از آن کلیات آن را به صورت دو شوری در صحن علنی مجلس به تصویب رساندیم.

 

وی ادامه داد: در کمیسیون آموزش مجلس به دنبال این هستیم این لایحه به نحوی اصلاح و تصویب شود که مطالبات مد نظر معلمان در آن لحاظ شود و تاکنون نیز طی چندین جلسه کارشناسی اصلاحات مهمی در جهت ارتقای منزلت معلمان صورت گرفته است.

 

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: تلاش ما در اصلاح این شیوه‌نامه این است که تمامی معلمانی که شامل آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امور تربیتی، مشاور واحد آموزشی، مراقب سلامت، مدیر و معاون شاغل در واحدهای آموزشی و تربیتی که صرفا در مشاغل مذکور در واحدهای آموزشی و تربیتی اشتغال به خدمت دارند، شامل رتبه بندی معلمان شوند./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار