روش درآمدزایی صدا و سیما تغییر می کند؟-راهبرد معاصر
در پی دستور رئیس صداوسیما برای تجدیدنظر در نحوه حضور اسپانسرها در رسانه ملی:

روش درآمدزایی صدا و سیما تغییر می کند؟

با توجه به حواشی های پیش آمده برای مسابقه برنده باش و تاکید مراجع عظام و رهبری بر عدم ترویج قمار و قمار بازی در صدا و سیما رئیس سازمان صداوسیما دستور داد نسبت به حضور اسپانسرها در رسانه ملی تجدیدنظرشود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 April 25
کد خبر: ۹۴۰۲

به گزارش راهبرد معاصر ،  رهبر معظم انقلاب روز گذشته در دیدار با هزاران نفر از کارگران با تأکید بر اینکه نباید فرهنگ نشستن و انتظار ثروت بادآورده را در مردم ترویج کنیم، فرمودند: «باید فرهنگ کار، تولید و تلاش را ترویج دهیم و روحیه انتظار برای ثروت بادآورده را از بین ببریم و روش‌هایی شبیه بخت‌آزمایی را ترویج نکنیم که دستگاه‌های مختلف از جمله صداوسیما باید متوجه این معنا باشند.»

 

بنا بر این گزارش، در پی فرمایشات مقام معظم رهبری، رئیس سازمان صدا وسیما در دستوری به اداره کل بازرگانی سازمان صدا و سیما خواستار تجدید نظر در ظهور و بروز رسانه‌ای اسپانسرهایی شد که مانع ترویج فرهنگ کار و تلاش هستند.

 

در این دستور که خطاب به مهدوی مهر مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیماست، آمده است: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در مورد فرهنگ کار به مناسبت روز کارگر، نسبت به بروز و ظهور رسانه ای اسپانسرهایی که مانع این فضیلت هستند تجدید نظر کنید .

 

 در پی این دستور باید دید سطح تغیر حضور اسپانسرها در تلویزیون چقدر خواهد بود و رسانه ملی برای این موضوع چه چاره‌ای خواهد اندیشید.

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده