ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

بیمارستان فیروزآبادی شهر ری مشکل قطعی برق ندارد

بیمارستان فیروزآبادی شهر ری مشکل قطعی برق ندارد رئیس بیمارستان فیروزآبادی شهرری گفت: بیمارستان فیروزآبادی از دو ایستگاه برق دریافت می‌کند و مجهز به ژنراتور است لذا تا به حال هیچ‌گونه مشکلی از بابت قطعی برق در بخش‌های بستری و مهم گزارش نشده است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۷ - ۱۶ تير ۱۴۰۰ - 2021 July 07
کد خبر: ۹۴۵۶۴

به گزارش راهبرد معاصر مجید رضایی با اشاره به انتشار کلیپ قطعی برق بیمارستان فیروزآبادی در فضای مجازی اظهار داشت: فیلم منتشرشده از لابی پذیرش بیمارستان و مربوط به چند ثانیه قطعی برق و فاصله کوتاه به‌کارگیری دیزل و ژنراتور است که در صورت قطع برق شهری در کوتاه‌ترین زمان ممکن برق دیزل وصل می‌شود.

 

وی افزود: خوشبختانه بیمارستان فیروزآبادی از دو ایستگاه برق دریافت می‌کند لذا حتی در صورت قطعی در یک ایستگاه، علاوه بر دیزل موجود در بیمارستان از ایستگاه دیگر نیز امکان جبران قطعی وجود دارد و تاکنون در بخش‌های بستری بیمارستان هیچ‌گونه مشکلی از بابت قطعی برق گزارش نشده است.

 

رئیس بیمارستان فیروزآبادی شهرری در ادامه گفت: بیمارستان با اداره برق همراه و هماهنگ است و توجه کافی را به بیمارستان دارند لذا در تأمین برق مشکلی وجود نداشته است.

 

رضایی با اشاره به اجرای طرح‌های ارتقایی در بهارستان به‌منظور خدمات‌رسانی بهتر بیان کرد: با توجه به افزایش مراجعات، پذیرش بیمار نیز گسترش یافته لذا از روز شنبه با اعمال تغییراتی محیط انتظار ساماندهی می‌شود تا شاهد سهولت دسترسی مردم و بهره‌مندی از خدمات باشیم.

 

رئیس بیمارستان فیروزآبادی شهرری در پایان خاطرنشان کرد: هر آنچه که در توان داریم در جهت رفاه حال بیمار و همراهان ارائه کرده و هیچ‌گاه از ارائه خدمات ممکن کوتاهی نخواهیم کرد./تسنیم

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار