چاپ ضد جعل اسناد، راهکار جدید مقابله با جاعلان-راهبرد معاصر

چاپ ضد جعل اسناد، راهکار جدید مقابله با جاعلان

سالانه میلیاردها دلار خسارت از طریق جعل اسناد و اوراق متوجه سازمانها و شرکت ها می شود که با توسعه صنعت چاپ در زمینه چاپ ضد جعل اوراق امنیتی این مشکل حل می شود.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۳۰ تير ۱۴۰۰ - 2021 July 21
کد خبر: ۹۶۱۰۴

به گزارش راهبرد معاصر؛  چاپ ضد جعل امنیتی بر خلاف تصور این روزها که دیگر کاغذ جایگاهی ندارد به یکی از نیازهای جدی ارگانهای دولتی و کسب و کارهای بزرگ تبدیل شده و آسیب هایی که سالانه افراد و سازمانها از بابت جعل اسناد و مدارک و کپی اوراق متحمل می شوند بالغ بر دهها میلیارد تومان برآورد شده است.

 

 

آرتا هنر شایورد

همین مساله باعث شده تا فعالان صنعت چاپ به فکر روشی برای ایمن کردن اوراق و ضد جعل کردن اسناد بیفتند تا دیگر جاعلان امکان کپی کردن اسناد و اوراق امنیتی و مهم را پیدا نکنند.

 

یک نمونه اوراق ضد جعل که از قدیم موجود بوده و همه روزانه با آن سرو کار داریم اسکناس است که از مولفه های امنیتی قدرتمندی مانند کاغذ ویژه، واتر مارک، طراحی ضد جعل و... برخورداند. اسناد ضد جعل جدید نیز بسته به کیفیت و مرغوبیت دارای مولفه های امنیتی ضد جعل مانند اسکناس هستند.

 

در زمینه چاپ ضد جعل شرکت آرتا هنر شایورد یکی از معتبرترین و انگشت شمار شرکت هایی است که توان طراحی فوق امنیتی و چاپ غیر قابل کپی اسناد و اوراق مهم اداری و شرکتی را دارد و با پیاده سازی مولفه های امنیتی اسکناس کار جاعلان را کساد کرده است.

 

کاغذهای مورد استفاده در اسناد تولیدی آرتا هنر شایورد دقیقا کاغذهای واتر مارک بانکی و هم کیفیت اسکناس و اوراق معتبر بانکی است و مولفه های امنیتی به کار رفته در محصولات غیر قابل کپی برداری غیرقانونی و دستکاری است.

 

هر گونه جعل از این محصولات به سادگی و به سرعت قابل شناسایی است و به همین دلیل سازمان های بسیاری در سالهای اخیر اسناد ارزشمند و امنیتی خود را به این شرکت سپرده اند. از جمله این سازمان ها می توان به چندین زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی، چندین شهرداری، سازمان بازرسی، چند بانک معتبر و ... اشاره کرد که جزئیات کامل آن در سایت artahonarshayvord.com آمده است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده