جزئیات انتخاب محل و تاریخ واکسیناسیون کرونا در سامانه salamat.gov.ir-راهبرد معاصر

جزئیات انتخاب محل و تاریخ واکسیناسیون کرونا در سامانه salamat.gov.ir

یک مقام وزارت بهداشت گفته است از این بعد می توان محل، تاریخ و ساعت واکسیناسیون کرونا را در سامانه salamat.gov.ir انتخاب کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۷ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 July 28
کد خبر: ۹۶۹۴۱

به گزارش راهبرد معاصر کیانوش جهانپوررئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در یک پیام توئیتری نوشته است دیگر نیازی به انتظار برای دریافت پیامک نوبت‌دهی نیست. چرا که محل، تاریخ و ساعت واکسیناسیون را انتخاب کنید. امکان انتخاب محل، تاریخ و ساعت دریافت ‎واکسن در سامانه salamat.gov.ir  فراهم شد.با این پیام از این به بعد افراد می توانند زمان و محل تزریق واکسن را  انتخاب کنند و دیگر نیازی به انتظار برای دریافت پیامک نوبت‌دهی نیست.

 

واکسیناسیون کرونا

 

مراحل ثبت نام واکسن کرونا در سامانه salamat.gov.ir

در مرحله اول افراد برای ثبت‌نام واکسن کرونا ابتدا باید وارد درگاه salamat.gov.ir شوند.

پس از انتخاب گزینه ثبت نام و انتقال به صفحه ورودی، باید کد ملی، تاریخ دقیق تولد متقاضی دریافت واکسن (روز، ماه و سال) را وارد کرد.

در مرحله بعد باید شماره موبایلی را وارد کرد که کد تأیید ورود به سامانه برای آن شماره ارسال شود. نیاز نیست این شماره موبایل الزاماً متعلق به فرد متقاضی واکسیناسیون باشد. فقط باید شماره موبایلی را انتخاب کرد که در دسترس باشد. چرا که پیامک زمان و مکان تزریق دوز اول و دوم واکسن به همین شماره ارسال می‌شود. پس از وارد کردن کد امنیتی و انتخاب گزینه مرحله بعد؛ کد امنیتی به شماره موبایل وارد شده ارسال می‌شود.

با ورود کد تأیید، باید نام استان و شهر محل سکونت متقاضی واکسن را وارد کرد.

در مرحله بعد اسامی خانه‌های بهداشت مشخص شده و متقاضی می‌تواند نام یک خانه بهداشت را انتخاب کند.

در این مرحله ثبت‌نام تمام می‌شود و بعد از آن باید منتظر بود تا پیامک زمان و مکان تزریق واکسن کرونا برای افراد ارسال شود.

 

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده