وضعیت حال رامبد جوان در بیمارستان-راهبرد معاصر

وضعیت حال رامبد جوان در بیمارستان

رامبد جوان مجری برنامه خندوانه پس از تزریق دو دوز واکسن کرونا دوباره به کرونا مبتلا شده است در ادامه این خبر به وضعیت حال رامبد جوان که در بیمارستان بستری شده است می پردازیم.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 July 29
کد خبر: ۹۷۰۰۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ رامبد جوان در پی ابتلای مجدد به کرونا در بیمارستان بستری شده است و هواداران مجری برنامه خندوانه نگران وضعیت سلامت رامبد جوان می باشند که رامبد جوان با انتشار پستی آخرین وضعیت سلامت خود را به اطلاع رسانده است. لازم به ذکر است که مجری «خندوانه» که در یازدهمین روز ابتلای خود به کرونا به سر می برد و به همین دلیل نتوانست  قسمت‌های پایانی فصل هفتم خندوانه را تولید کند.

 

ابتلای رامبد جوان به کرونا

خندوانه در عید غدیر

به دنبالِ کرونایی شدنِ رامبد جوان، قرار بود برای ساخت و پخشِ 6 قسمت باقی‌مانده فصل هفتم تصمیم‌گیری شود تا در عید غدیر "خندوانه" برنامه‌ای ویژه روی آنتن داشته باشد. سیدعلی احمدی ــ تهیه کننده «خندوانه» ـ درباره وضعیت تولید و پخش این برنامه پس از ابتلای رامبد جوان به کرونا، توضیح داد: «با وجود ابتلای هفده نفر از دوستان و همکاران‌مان و نیز بستری شدن رامبد جوان عزیز، تمام تلاش‌مان را کردیم تا شب‌های عید بزرگ و مهم غدیر کنار هم‌ باشیم اما متأسفانه با هیچ تدبیری مقدور نشد.»

 

او همچنین از شروع فصل جدید «خندوانه» پس از ایام عزاداری محرم و صفر خبر داده است.

 

احمدی در بخشی از این یادداشت که خطاب به مخاطبان «خندوانه» نوشته، همچنین آورده است:«این سه شب با تکرار برنامه‌های عید غدیر در فصل‌های گذشته خندوانه، همراهتان هستیم.»

 

پخش خندوانه در عید غدیر

 

وضعیت سلامت رامبد جوان از زبان خودش

رامبد جوان در صفحه اینستاگرام خود آورده است:

" کرونا و من، روز یازدهم!
ببخشید که سعی کردم در اطلاع‌رسانی، ضعیف عمل کنم!
مطمئن بودم به اندازه کافی، سوژه‌های نگران‌کننده در اطرافتون وجود داره!
کرونا تمام توانشو برای از بین بردن من خرج نکرد! خدا رو شکر ریه‌هام اصلاً درگیر نشد اما درمان غیربیمارستانی، کفایت نکرد. مقاومت بدنم رو به پایان بود و به تشخیص پزشک در روز هفتم ابتلاء، به بیمارستان اومدم.

امروز حالم از تمام روزهای قبل بهتره و بعید می‌دونم ورق برگرده. تلاش کردم کسی رو نگران نکنم. عذرخواهم برای اینکه نتونستم با "خندوانه" کنارتون باشم و ممنونم از همکارهای خوبم در "مردم معمولی" که نذاشتن تولید این سریال، متوقف بشه.

قاعدتاً من راوی خوبی برای بیان اتفاقات ابتلا به کرونا نیستم چون به لطف خدا و تلاش پزشکان و اعضای فداکار کادر درمان، مبارزه‌ام با کووید به راندهای خطرناک نرسید. فقط خیلی خیلی جدی‌تر و محکم‌تر از همیشه به شما می‌گم: خیلی مواظب خودتون باشین. لطفاً، هم حواس‌جمع باشین و هم مطالبه‌گر."

 

وضعیت سلامت مجری خندوانه

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار