نامه ۳ کشور به شورای امنیت علیه ایران-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

نامه ۳ کشور به شورای امنیت علیه ایران

سه کشور انگلیس، رومانی و لیبریا در ادامه اتهامات غیرمستند خود علیه «تهران» نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران نوشتند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 04
کد خبر: ۹۷۶۱۳

به گزارش راهیرد معاصر، سه کشور انگلیس، رومانی و لیبریا با ارسال نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل مدعی شدند به احتمال زیاد ایران پشت حمله به کشتی مرسر ستریت قرار دارد؛ اتهام غیرمستندی که با تکذیب ایران همراه شده است.

 

انگلیس، رومانی و لیبریا در ادامه اتهامات غیرمستند خود علیه «تهران»، در نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل به بهانه‌ی حمله به کشتی مرسر ستریت، ایران را «تهدیدی برای امنیت کشتیرانی بین المللی» خواندند.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه ساعاتی پیش بروز حوادث امنیتی پی در پی برای کشتی‌ها در منطقه خلیج فارس و دریای عمان را «کاملا مشکوک» دانست و نسبت به هر گونه فضاسازی کاذب برای اهداف خاص سیاسی هشدار داد.

 

سردار شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح هم در واکنش به خبرسازی رسانه‌های غربی گفته است: اخبارضد و نقیض برخی رسانه‎ های غربی، صهیونیستی و سعودی مبنی برهرگونه ناامنی دریایی و ربایش کشتی در آب‌های منطقه، نوعی عملیات روانی و بسترسازی برای ماجراجویی‎های جدید است./ایسنا

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار